Θα σας ενδιέφερε να εργαστείτε ως υποστηρικτικός υπάλληλος γραφείου γνωστής εταιρίας επισκευών επαγγελματικών συσκευών; Θέλετε να ξεκινήσετε ή να εμπλουτίσετε την επαγγελματική πορεία σας στον τομέα των διοικητικών υπηρεσιών, όπως η αρχειοθέτηση εγγράφων, η διαχείριση επικοινωνίας και η διεκπεραίωση αιτημάτων πελατών, ως υποστηρικτικός υπάλληλος γραφείου;

Αν διαθέτετε άριστες δεξιότητες στον συντονισμό εργασιών και στην επικοινωνία, τότε είναι ευκαιρία να κάνετε την αίτησή σας και να εργαστείτε ως υποστηρικτικός υπάλληλος γραφείου.

Παροχές:

H εταιρία για τη θέση του υποστηρικτικού υπαλλήλου γραφείου προσφέρει:

  • Εργασία σε ένα σύγχρονο και φιλικό περιβάλλον
  • Συνεχή εκπαίδευση
  • Ευκαιρία εξέλιξης και συμβόλαιο εργασίας αορίστου χρόνου

Αρμοδιότητες:

Οι κύριες αρμοδιότητες της θέσης του ποστηρικτικού υπαλλήλου γραφείου είναι:

  • Eπικοινωνία με εταιρικούς πελάτες και συνεργάτες για την παροχή πληροφοριών μέσω τηλεφώνου και αλληλογραφίας
  • Εξυπηρέτηση εισερχόμενων κλήσεων και αιτημάτων πελατών
  • Ηλεκτρονική αρχειοθέτηση και ψηφιοποίηση εγγράφων
  • Διαχείριση τιμολογίων και αποδείξεων
  • Διεκπεραίωση των πληρωμών και έλεγχος για την τήρηση των προθεσμιών
  • Ενημέρωση και έλεγχος αρχείου πιστώσεων
  • Διαχείριση ημερολογίου τεχνικών της εταιρίας και συντονισμός
  • Έλεγχος και αναφορά της διαδικασίας στη διοίκηση της εταιρίας
  • Εξωτερικές εργασίες

Προσόντα:

Για τη θέση του υποστηρικτικού υπαλλήλου γραφείου είναι απαραίτητα τα παρακάτω προσόντα:

  • Πτυχίο ΑΕΙ / ΤΕΙ οικονομικής κατεύθυνσης ή Διοίκησης Επιχειρήσεων
  • Εργασιακή εμπειρία σε αντίστοιχη θέση
  • Άριστη γνώση πακέτου Office
  • Άριστη γνώση αγγλικών
  • Κριτική ικανότητα και αναλυτική σκέψη
  • Άριστη ικανότητα επικοινωνίας και προσοχή στη λεπτομέρεια

Περιοχή:  Βάρη – Βούλα – Βουλιαγμένη