Θα σας ενδιέφερε να εργαστείτε ως υποστηρικτικός υπάλληλος γραφείου γνωστής εταιρίας επισκευών επαγγελματικών συσκευών; Θέλετε να ξεκινήσετε ή να εμπλουτίσετε την επαγγελματική πορεία σας στον τομέα των διοικητικών υπηρεσιών, όπως η αρχειοθέτηση εγγράφων, η διαχείριση επικοινωνίας και η διεκπεραίωση αιτημάτων πελατών, ως υποστηρικτικός υπάλληλος γραφείου;
Αν διαθέτετε άριστες δεξιότητες στον συντονισμό εργασιών και στην επικοινωνία, τότε είναι ευκαιρία να κάνετε την αίτησή σας και να εργαστείτε ως υποστηρικτικός υπάλληλος γραφείου.
Παροχές:
H εταιρία για τη θέση του υποστηρικτικού υπαλλήλου γραφείου προσφέρει:
- Εργασία σε ένα σύγχρονο και φιλικό περιβάλλον
- Συνεχή εκπαίδευση
- Ευκαιρία εξέλιξης και συμβόλαιο εργασίας αορίστου χρόνου
Αρμοδιότητες:
Οι κύριες αρμοδιότητες της θέσης του ποστηρικτικού υπαλλήλου γραφείου είναι:
- Eπικοινωνία με εταιρικούς πελάτες και συνεργάτες για την παροχή πληροφοριών μέσω τηλεφώνου και αλληλογραφίας
- Εξυπηρέτηση εισερχόμενων κλήσεων και αιτημάτων πελατών
- Ηλεκτρονική αρχειοθέτηση και ψηφιοποίηση εγγράφων
- Διαχείριση τιμολογίων και αποδείξεων
- Διεκπεραίωση των πληρωμών και έλεγχος για την τήρηση των προθεσμιών
- Ενημέρωση και έλεγχος αρχείου πιστώσεων
- Διαχείριση ημερολογίου τεχνικών της εταιρίας και συντονισμός
- Έλεγχος και αναφορά της διαδικασίας στη διοίκηση της εταιρίας
- Εξωτερικές εργασίες
Προσόντα:
Για τη θέση του υποστηρικτικού υπαλλήλου γραφείου είναι απαραίτητα τα παρακάτω προσόντα:
- Πτυχίο ΑΕΙ / ΤΕΙ οικονομικής κατεύθυνσης ή Διοίκησης Επιχειρήσεων
- Εργασιακή εμπειρία σε αντίστοιχη θέση
- Άριστη γνώση πακέτου Office
- Άριστη γνώση αγγλικών
- Κριτική ικανότητα και αναλυτική σκέψη
- Άριστη ικανότητα επικοινωνίας και προσοχή στη λεπτομέρεια
Περιοχή: Βάρη – Βούλα – Βουλιαγμένη