Δείτε επίσης: Δυο προκηρύξεις για μόνιμες προσλήψεις στο Δημόσιο.
Δεκάδες θέσεις εργασίας στον Ιδιωτικό Τομέα

Κατόπιν αναγκών διοίκησης και τμήματος πωλήσεων
Διαχείριση εισερχόμενης και εξερχόμενης αλληλογραφίας
Ταξινόμηση και διαχείριση (ηλεκτρονικών & hard copy) αρχείων
Διαχείριση τηλεφωνικού κέντρου
Οργάνωση ραντεβού με τους πελάτες
Τιμολόγηση
Παρακολούθηση για οφειλές πελατών
Ενημέρωση πελατών
Διαχείριση δικαιολογητικών για προγράμματα ΕΣΠΑ
Επικοινωνία με τον Λογιστή της εταιρείας

Άριστη γνώση αγγλικής γλώσσας.
Άριστες επικοινωνιακές δεξιότητες (προφορική και γραπτή επικοινωνία)
Πολύ καλές οργανωτικές δεξιότητες και ικανότητα επίλυσης προβλημάτων
Δεξιότητες multitasking και διαχείρισης χρόνου
Οργανωμένη, πολύ καλή μνήμη, επαγγελματισμός και να μην επηρεάζεται εύκολα από το άγχος λόγω της ταυτόχρονης εκτέλεσης πολλαπλών εργασιών.
εξοικείωση με τις νέες τεχνολογίες και τις εφαρμογές τους  εξοικείωση με ERP και CRM πλατφόρμες, οργανωτικές δεξιότητες, εξοικείωση με συσκευές/gadgets και εφαρμογές γραφείου (google calendars, εκτυπωτές κ.ά.).

Τιμή 700€, συζητήσιμη.

Περιοχή: Νέα Ιωνία Αττικής. Πληροφορίες εδώΒΡΕΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΔΩ

Δείτε επίσης: Δυο προκηρύξεις για μόνιμες προσλήψεις στο Δημόσιο.
Δεκάδες θέσεις εργασίας στον Ιδιωτικό Τομέα

Δείτε εδώ και άλλες αγγελίες με επιλογές από Χρυσή Ευκαιρία, aggeliopolis, Skywalker, Kariera, Jobfind κ.α.