Μεγάλη ελληνική εταιρεία, η οποία δραστηριοποιείται περισσότερο από 3 δεκαετίες στο χώρο των γυναικείων αξεσουάρ μόδας και ένδυσης, στα πλαίσια περαιτέρω ανάπτυξης των δραστηριοτήτων της ζητά να στελεχώσει τις κεντρικές της αποθήκες στην Αθήνα με:
Υπάλληλο Αποθήκης
Ενδεικτικές αρμοδιότητες
Παραλαβή και αποθήκευση εμπορευμάτων
Ταξινόμηση – Απογραφή αποθήκης
Παραγγελιοληψία από πελάτες (μέσω eshop ή τηλεφωνικά)
Καταχώρηση παραγγελιών πελατών σε πρόγραμμα μηχανογράφησης ERP
Προετοιμασία και συσκευασία παραγγελιών (picking-packing), παρακολούθηση όλου του κύκλου της παραγγελίας, μέχρι της τελικής παράδοσης στον πελάτη.
Αποστολή – Παράδοση των παραγγελιών με μέσα της εταιρείας.
Απαραίτητα προσόντα
Προϋπηρεσία τουλάχιστον 2ετη, σε ανάλογη θέση
Απόφοιτος λυκείου
Καλή γνώση και χρήση υπολογιστή
Γνώση και προϋπηρεσία σε πρόγραμμα ERP
Καλή γνώση Αγγλικών ή και άλλης ξένης γλώσσας
Άνεση στην επικοινωνία και πολύ καλή χρήση του προφορικού λόγου
Οργανωτικές ικανότητες
Δυνατότητα ανταπόκρισης σε επείγοντα ζητήματα
Άδεια οδήγησης κατηγορίας Β ή και μοτοσυκλέτας
Επιθυμητά προσόντα
Δυναμική και ευχάριστη προσωπικότητα με ικανότητα ανάληψης πρωτοβουλιών
Προϋπηρεσία σε τμήμα πωλήσεων – εξυπηρέτησης πελατών ή τηλεφωνικού κέντρου
Έμφαση στην λεπτομέρεια και στην ποιότητα αποτελέσματος
Προσφέρουμε
Σταθερό και πρωϊνό ωράριο εργασίας
Πλήρη απασχόληση
Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών αναλόγως των προσόντων
Άριστες συνθήκες εργασίας σε ένα ευχάριστο και ανθρώπινο σύγχρονο περιβάλλον όπου επικρατεί η θετική στάση ζωής όλων των συνεργατών
Δυνατότητα εξέλιξης σε μια δυναμική και συνεχώς αναπτυσσόμενη εταιρεία.
Όσοι/όσες ενδιαφέρονται για τη θέση εργασίας ή επιθυμούν
περισσότερες πληροφορίες, παρακαλούνται να επικοινωνούν και να στέλνουν τα βιογραφικά τους στο : cv3@labrakis.biz
Πηγή: ageliesergasias.gr