Κυρία, Διοικητικό στέλεχος για επιχείρηση παραγωγής τροφίμων στη Αθήνα
Βασικές αρμοδιότητες:
• Διαχείριση τηλεφωνικού κέντρου, επικοινωνία με πελάτες, προμηθευτές, συνεργάτες, επισκέπτες κ.α..
• Παρακολούθηση παραγγελιών και έκδοση τιμολογίων
• Παρακολούθηση αποθήκης
• Διευθέτηση εισερχομένων/εξερχομένων εγγράφων & τιμολόγιων (σύνταξη, αρχειοθέτηση, προώθηση στους παραλήπτες).
• Διαχείριση της ηλεκτρονικής (εισερχόμενης & εξερχόμενης) αλληλογραφίας.
• Παρακολούθηση και διαχείριση των social media και των websites της εταιρείας.
• Οργάνωση ταξιδιών στελεχών της εταιρείας.
• Καταχώριση εισερχόμενων και απάντηση requests πελατών.
• Μετάφραση κειμένων για websites και έντυπα της εταιρείας.
• Τήρηση των διαδικασιών λειτουργίας της εταιρείας.
• Λοιπές βοηθητικές έκτακτες εργασίες
Απαραίτητα Προσόντα
Οι υποψήφιες θα πρέπει να διαθέτουν:
• Πολύ καλή γνώση Αγγλικών.
• Άριστη γνώση εφαρμογών MS Office & προγραμμάτων CRM
• Πρωτοβουλία και ομαδικότητα.
• Δυνατότητα διαχείρισης πολλαπλών καθηκόντων.
• Οργανωτικές ικανότητες και άνεση στην επικοινωνία.
• Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση.
Αν ταιριάζετε με τα κριτήρια, παρακαλούμε να μας αποστείλετε το βιογραφικό σας στo info@holyginger.gr
Πηγή: ageliesergasias.gr