Δείτε επίσης: ΟΑΕΔ: Τριπλό επίδομα «μπόνους» σε άνεργους. ΟΠΕΚΑ: Το «άγνωστο» επίδομα 360 ευρώ για ανασφάλιστους

Η ομάδα μας μεγαλώνει

Είμαστε μία νέα και ανερχόμενη επιχείρηση στο χώρο των ταχυμεταφορών.

Αναζητούμε άτομα για να καλύψουν τη θέση του help center agent με προσανατολισμό στην εξυπηρέτηση πελατών. Θα θεωρείστε ως υπάλληλος πρώτης γραμμής της εταιρείας. Σκοπός είναι να διασφαλίσουμε ότι διατηρείται η αξία των πελατών με βάση τα πρότυπα που έχει ορίσει η εταιρεία μας.

Αρμοδιότητές:

  • Παρακολούθηση, δρομολόγηση και διαχείριση των παραγγελιών των πελατών μας
  • Συντονισμός του στόλου των οδηγών μας
  • Επικοινωνία με τους πελάτες μας για θέματα που αφορούν τις παραγγελίες τους καθώς και για την επίλυση τεχνικών ζητημάτων σχετικά με τη χρήση της εφαρμογής μας
  • Διασφάλιση ορθής καταγραφής, τεκμηρίωσης και κλεισίματος των παραγγελιών
  • Υπόδειξη τροποποιήσεων ή βελτιώσεων των διαδικασιών

Προσόντα:

  • Ισχυρές οργανωτικές και επικοινωνιακές δεξιότητες
  • Εξαιρετικές δεξιότητες επίλυσης προβλημάτων και διεκπεραίωσης πολλών εργασιών ταυτόχρονα
  • Μαθαίνετε γρήγορα και δείχνετε προσοχή τόσο στις μικρές λεπτομέρειες όσο και στη μεγαλύτερη εικόνα
  • Ικανότητα να ανταπεξέλθετε στους γρήγορους ρυθμούς ενός ταχέως αναπτυσσόμενου startup περιβάλλοντος
  • Καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας
  • Προηγούμενη εμπειρία στην εξυπηρέτηση πελατών θα εκτιμηθεί
Πληροφορίες εδώ ΒΡΕΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΔΩ