Περιγραφή Θέσης
- Διαχείριση εισερχομένων κλήσεων και προτεραιοποίηση τους
- Διάγνωση αιτήματος ή/και προβλήματος του πελάτη με στόχο την άμεση εξυπηρέτησή του
- Καταχώρηση σχετικών δεδομένων στα απαραίτητα πληροφορικά συστήματα της εταιρείας της εταιρείας
- Διεκπεραίωση διαχειριστικών εργασιών (αρχειοθέτηση κτλ)
- Προηγούμενη αντίστοιχη εργασιακή εμπειρία θα θεωρηθεί σημαντικό προσόν
- Άριστες επικοινωνιακές ικανότητες και άνεση στην τηλεφωνική επικοινωνία
- Πτυχίο Ανώτερης/Ανώτατης Εκπαίδευσης
- Άριστη γνώση της αγγλικής γλώσσας
- Γνώση επιπλέον ξένων γλωσσών επιθυμητή
- Άριστη γνώση χειρισμού Η/Υ
- Εργασία πενθήμερη, σε βάρδιες (τμήμα με 24ωρη εξυπηρέτηση) με βάση μηνιαίο εναλλασσόμενο πρόγραμμα
Περιοχή: Άλιμος