Στο πλαίσιο ανάπτυξης του τομέα του Call Center, η Europcar Greece, ενδιαφέρεται να προσλάβει υπαλλήλους για το τμήμα τηλεφωνικής εξυπηρέτησης για πλήρη απασχόληση.

Ο κάτοχος της θέσης θα είναι υπεύθυνος για την εξυπηρέτηση πελατών  μέσω της διαχείρισης εισερχομένων τηλεφωνικών κλήσεων με καθορισμένο τρόπο και διαδικασίες. Για την εκτέλεση των καθηκόντων, ο εργαζόμενος θα χρησιμοποιεί ηλεκτρονικό σύστημα για την παρακολούθηση, συλλογή πληροφοριών και / ή την αντιμετώπιση προβλημάτων.

ΒΡΕΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΔΩ

Προφίλ Θέσης και Καθήκοντα Εργασίας:

  • Διαχείριση εισερχομένων κλήσεων και προτεραιοποίηση τους
  • Διάγνωση αιτήματος ή/και προβλήματος του πελάτη με στόχο την άμεση εξυπηρέτησή του
  • Καταχώρηση σχετικών δεδομένων στα απαραίτητα πληροφορικά συστήματα της εταιρείας της εταιρείας
  • Διεκπεραίωση διαχειριστικών εργασιών (αρχειοθέτηση κτλ)

Απαραίτητα Προσόντα:

  • Προηγούμενη αντίστοιχη εργασιακή εμπειρία θα θεωρηθεί σημαντικό προσόν
  • Άριστες επικοινωνιακές ικανότητες και άνεση στην τηλεφωνική επικοινωνία
  • Πτυχίο Ανώτερης/Ανώτατης Εκπαίδευσης
  • Άριστη γνώση της αγγλικής γλώσσας
  • Γνώση επιπλέον ξένων γλωσσών επιθυμητή
  • Άριστη γνώση χειρισμού Η/Υ
  • Εργασία πενθήμερη, σε βάρδιες (τμήμα με 24ωρη εξυπηρέτηση) με βάση μηνιαίο εναλλασσόμενο πρόγραμμα
  • Περιοχή: Αθήνα