Η DHL Global Forwarding, ηγέτιδα επιχείρηση στο χώρο των Διεθνών Διαμεταφορών και Logistics  επιθυμεί να εντάξει στο δυναμικό της:

ΥΠΑΛΛΗΛΟ ΓΡΑΦΕΙΟΥ / ΧΕΙΡΙΣΤΗ Η/Υ 
ΕΔΡΑ:  ΜΑΝΔΡΑ 

 

ΒΡΕΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΔΩ

Σκοπός
Σκοπός της συγκεκριμένης θέσης είναι η παροχή προς τους πελάτες αποτελεσματικών υπηρεσιών και επικοινωνίας για όλη τη διεκπεραίωση των λειτουργιών της αποθήκης (εισερχόμενα, εξερχόμενα, δελτία αποστολής κλπ)

Κύρια καθήκοντα:

  • Παραλαβή εγγράφων από κεντρικό Αποθηκάριο
  • Καταχώριση στοιχείων στο σύστημα Αποθήκης
  • Έκδοση Δελτίων Εισαγωγής / Δελτίων Αποστολής
  • Δημιουργία παραγγελιών κατ’ εντολής του πελάτη
  • Καθημερινή ενημέρωση αποθέματος προς τον πελάτη
  • Αρχειοθέτηση όλων των εγγράφων

Προσόντα:

  • Πτυχίο ΙΕΚ, ΤΕΙ, ΑΕΙ κατά προτίμηση σε Οικονομικά ή Logistics
  • ECDL
  • Ομαδικό πνεύμα συνεργασίας – Υπευθυνότητα
  • Γνώση Συστήματος Αποθήκης (κατά προτίμηση Aberon)
  • Ευγένεια και επικοινωνιακές δεξιότητες
  • Συνεργασία με υπόλοιπα τμήματα της επιχείρησης (OFR, AFR, SALES…)
  • Άριστη γνώση αγγλικών

Οι ενδιαφερόμενοι παρακαλούνται, όπως αποστείλουν με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο ή fax το βιογραφικό τους σημείωμα. Θα προτιμηθούν υποψήφιοι από την ευρύτερη περιοχή Μάνδρας – Ειδύλλιας – Ελευσίνας.

Προθεσμία Υποβολής ως 31/7/2017

Θα τηρηθεί απόλυτη εχεμύθεια