Ζητείται υπάλληλος για γραμματεία – ρεσεψιόν από πολυεθνική εταιρία

Η INGROUP, ο αμιγώς ελληνικός όμιλος με 17 χρόνια παρουσίας στο χώρο παροχής υπηρεσιών Human Resources, Outsourcing και Trade Marketing, αναζητά για λογαριασμό πολυεθνικής εταιρίας πελάτη της:

Υπάλληλο Reception / Γραμματειακής Υποστήριξης
(Part Time)
(HR J2021)

ΒΡΕΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΔΩ

Καθήκοντα:

Ο/Η συνεργάτης/τιδα θα έχει υπό την ευθύνη του/της το front desk της εταιρίας, θα υποδέχεται τους πελάτες και θα χειρίζεται το τηλεφωνικό κέντρο.

Προσόντα:

  • Πτυχίο Α.Ε.Ι. / Τ.Ε.Ι.
  • Επιθυμητή εμπειρία σε γραμματειακή υποστήριξη ή/και reception τουλάχιστον ενός (1) έτους
  • Πολύ καλή χρήση της αγγλικής γλώσσας (γραπτά και προφορικά)
  • Εξοικείωση με Η/Υ
  • Ικανότητα διαχείρισης χρόνου και οργανωτικότητα
  • Επικοινωνιακές ικανότητες και πνεύμα συνεργασίας
  • Επιμελημένη εμφάνιση
  • Άμεση διαθεσιμότητα

Παρέχονται:

  • Μισθός
  • Ασφάλιση
  • Εργασία σε ευχάριστο περιβάλλον
  • Διάστημα απασχόλησης: 6 μήνες με προοπτική ανανέωσης

Οι ενδιαφερόμενοι/ες παρακαλούνται να αποστείλουν τα βιογραφικά τους
(κωδ. HR J2021).

Περιοχή: Αττική – Βόρεια προάστια

[Για να στείλετε το βιογραφικό σας, κάντε κλικ εδώ.] ΒΡΕΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΔΩ

Δείτε εδώ και άλλες αγγελίες με επιλογές από Χρυσή Ευκαιρία, aggeliopolis, Skywalker, kariera κ.α.