H εταιρεία MIGATO αναζητεί Υπεύθυνο / Υπεύθυνη για το κατάστημα THE MALL ATHENS

Ο Υπεύθυνος Καταστήματος είναι υπεύθυνος για τη δημιουργία υψηλού επιπέδου ομάδας, για την αύξηση της παραγωγικότητας του καταστήματος και για την άψογη εξυπηρέτηση των πελατών. Η διασφάλιση εφαρμογής των εταιρικών διαδικασιών, η διατήρηση ενός άριστου περιβάλλοντος η μεγιστοποίηση της παραγωγικότητας μέσω των δεικτών απόδοσης και η διατήρηση μιας αποτελεσματικής ομάδας είναι οι προτεραιότητες του συγκεκριμένου ρόλου.

Βασικές αρμοδιότητες

  • Μεγιστοποίηση αποδοτικότητας:
  • Υπεύθυνος/η για την αύξηση των πωλήσεων
  • Αναλύει τα αποτελέσματα & δημιουργεί μετρήσιμα, υλοποιήσιμα σχέδια δράσης για τη θετική ανάπτυξη των δεικτών απόδοσης KPIs .
  • Ελέγχει πλήρως τη διαχείριση του προσωπικού, συμπεριλαμβανομένου μεταξύ άλλων της δημιουργίας προγράμματος εργασίας
  • Διατηρεί άριστη την εικόνα του Brand μέσω της εμπορικής παρουσίασης των προϊόντων στη βιτρίνα και των κατάλληλων προωθητικών σημάνσεων σύμφωνα με τις διαδικασίες της Εταιρείας
  • Διασφαλίζει τη σωστή και έγκαιρη αλλαγή βιτρινών βάσει των οδηγιών που παρέχονται από την Εταιρεία
  • Εξασφαλίζει ότι όλα τα θέματα που σχετίζονται με το απόθεμα του καταστήματος, όπως παραλαβή προϊόντων, οργάνωση αποθήκης, αποστολές/παραλαβές κτλ, λαμβάνουν χώρα βάσει των Εταιρικών διαδικασιών
  • Προτείνει στον Area Manager του καταστήματος τρόπους για περαιτέρω αύξηση των πωλήσεων και αύξηση της παραγωγικότητας μέσω των αντίστοιχων δεικτών και εργαλείων απόδοσης
  • Διαχειρίζεται καθολικά και επιλύει όλα τα παράπονα πελατών
  • Ανθρώπινο δυναμικό:
  • Επιμορφώνει το προσωπικό σχετικά με τις αξίες της Εταιρείας και το σωστό τρόπο συμπεριφοράς μεταξύ της ομάδας
  • Ηγείται της ομάδας του καταστήματος μέσω ξεκάθαρης στοχοποίησης και αντίστοιχων τρόπων προς την επίτευξή τους.
  • Χτίζει αποδοτική ομάδα μέσω καθημερινής συζήτησης και συνεχούς εκπαίδευσης
  • Διαχειρίζεται καθολικά την εξέλιξη του προσωπικού, όπως τη σωστή ένταξή τους στην ομάδα, την αξιολόγησή τους, τη διατήρησή τους, την ανάπτυξη της καριέρας τους και την επιβράβευση σωστών συμπεριφορών
  • Δημιουργεί ένα θετικό εργασιακό περιβάλλον και επιλύει τυχόν διαφωνίες μεταξύ του προσωπικού

Βασικά προσόντα:

  • 1-2 χρόνια εμπειρίας ως Υπεύθυνος Καταστήματος
  • Γνώση Αγγλικών
  • Καλή γνώση των προγραμμάτων του Microsoft Office (Word, Excel)
  • Ισχυρές επικοινωνιακές δεξιότητες
  • Αποτελεσματικότητα και ομαδικότητα
  • Προσανατολισμός στην παροχή εξαιρετικής εξυπηρέτησης πελατών
  • Δυνατότητα χειρισμού πολλαπλών εργασιών σε συνθήκες πίεσης

Περιοχή: Μαρούσι

Πληροφορίες εδώ

Δείτε εδώ και άλλες αγγελίες με επιλογές από Χρυσή Ευκαιρία, Skywalker, Kariera, Jobfind κ.α.