Κύριες Αρμοδιότητες:
- Εξυπηρέτηση πελατών (τηλεφωνική και δια ζώσης) – ενημέρωση υπολοίπων – συμφωνίες διδάκτρων
- Καταχώριση πληρωμών, έκδοση αποδείξεων και τιμολογίων, καταχώριση διακανονισμών αποπληρωμής διδάκτρων
- Διαχείριση ληξιπρόθεσμων οφειλών και διεκδικούμενων ποσών
- Διαχείριση ταμείου – καταχώριση εξόδων – παρακολούθηση προμηθευτών
Ωράριο:
- Καθημερινή (Δευτέρα έως Παρασκευή), οκτάωρη απασχόληση (10.00-18.00 ή 12.00-20.00)
Απαραίτητα Προσόντα:
- Προϋπηρεσία τουλάχιστον 2 ετών σε αντίστοιχη θέση
- Πανεπιστημιακό πτυχίο (κατεύθυνση οικονομικά, λογιστική ή διοίκηση επιχειρήσεων)
- Άριστη γνώστη Αγγλικών (προφορικά και γραπτά)
- Πολύ καλός χειρισμός Η/Υ (MS Office)
Απαραίτητα Χαρακτηριστικά:
- Ικανότητα αποτελεσματικής & γρήγορης επίλυσης θεμάτων
- Επικοινωνιακές & οργανωτικές δεξιότητες
- Επιμελημένη εμφάνιση
Το Κολλέγιο προσφέρει:
- Εκπαίδευση για τη θέση
- Ευχάριστο, δημιουργικό εργασιακό περιβάλλον
- Ευκαιρίες προσωπικής & επαγγελματικής ανάπτυξης
Περιοχή: Αθήνα. Πληροφορίες εδώ
Δείτε εδώ και άλλες αγγελίες με επιλογές από Χρυσή Ευκαιρία, Skywalker, Kariera, Jobfind κ.α.