Κύριες Αρμοδιότητες:

  • Εξυπηρέτηση πελατών (τηλεφωνική και δια ζώσης) – ενημέρωση υπολοίπων – συμφωνίες διδάκτρων
  • Καταχώριση πληρωμών, έκδοση αποδείξεων και τιμολογίων, καταχώριση διακανονισμών αποπληρωμής διδάκτρων
  • Διαχείριση ληξιπρόθεσμων οφειλών και διεκδικούμενων ποσών
  • Διαχείριση ταμείου – καταχώριση εξόδων – παρακολούθηση προμηθευτών

Ωράριο:

  • Καθημερινή (Δευτέρα έως Παρασκευή), οκτάωρη απασχόληση (10.00-18.00 ή 12.00-20.00)

Απαραίτητα Προσόντα:

  • Προϋπηρεσία τουλάχιστον 2 ετών σε αντίστοιχη θέση
  • Πανεπιστημιακό πτυχίο (κατεύθυνση οικονομικά, λογιστική ή διοίκηση επιχειρήσεων)
  • Άριστη γνώστη Αγγλικών (προφορικά και γραπτά)
  • Πολύ καλός χειρισμός Η/Υ (MS Office)

Απαραίτητα Χαρακτηριστικά:

  • Ικανότητα αποτελεσματικής & γρήγορης επίλυσης θεμάτων
  • Επικοινωνιακές & οργανωτικές δεξιότητες
  • Επιμελημένη εμφάνιση

Το Κολλέγιο προσφέρει:

  • Εκπαίδευση για τη θέση
  • Ευχάριστο, δημιουργικό εργασιακό περιβάλλον
  • Ευκαιρίες προσωπικής & επαγγελματικής ανάπτυξης

Περιοχή: Αθήνα. Πληροφορίες εδώ

Δείτε εδώ και άλλες αγγελίες με επιλογές από Χρυσή Ευκαιρία, Skywalker, Kariera, Jobfind κ.α.