ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ για γραμματειακή υποστήριξη σε κέντρο ξένων γλωσσών στο Περιστέρι.

Ωράριο εργασίας: 20 ώρες/εβδομαδιαίως, απογευματινές ώρες.

 Βασικές αρμοδιότητες της θέσης εργασίας:

  • Διαχείριση τηλεφωνικών κλήσεων
  • Διαχείριση ηλεκτρονικής αλληλογραφίας
  • Διατήρηση ηλεκτρονικού και έντυπου αρχείου
  • Έκδοση ηλεκτρονικών αποδείξεων
  • Συνεργασία με γονείς, παιδιά και λοιπό προσωπικό

Απαραίτητες προυποθέσεις υποψηφίου: 

  • Γνώση ηλεκτρονικών υπολογιστών και προγραμμάτων (office,gmail,canva)
  • Κάτοικος Δυτικών Προαστίων
  • Επικοινωνιακές δεξιότητες
  • Συνέπεια – οργανωτικότητα – υπευθυνότητα
  • Ηγετικές ικανότητες
  • Μετακίνηση με ΙΧ

Η εταιρεία μας προσφέρει: Όλες τις νόμιμες αποδοχές (ωρομίσθιο σε αναλογία με τις ώρες εργασίας), φιλικό περιβάλλον εργασίας, σύμβαση ορισμένου χρόνου με προοπτική μακροχρόνιας συνεργασίας και εξέλιξης

, μερική απασχόληση, ορισμένου χρόνου

Περιοχή: Περιστέρι (Κέντρο)

Πληροφορίες εδώ

Δείτε εδώ και άλλες αγγελίες με επιλογές από Χρυσή Ευκαιρία, Skywalker, Kariera, Jobfind κ.α.