ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ για γραμματειακή υποστήριξη σε κέντρο ξένων γλωσσών στο Περιστέρι.
Ωράριο εργασίας: 20 ώρες/εβδομαδιαίως, απογευματινές ώρες.
Βασικές αρμοδιότητες της θέσης εργασίας:
- Διαχείριση τηλεφωνικών κλήσεων
- Διαχείριση ηλεκτρονικής αλληλογραφίας
- Διατήρηση ηλεκτρονικού και έντυπου αρχείου
- Έκδοση ηλεκτρονικών αποδείξεων
- Συνεργασία με γονείς, παιδιά και λοιπό προσωπικό
Απαραίτητες προυποθέσεις υποψηφίου:
- Γνώση ηλεκτρονικών υπολογιστών και προγραμμάτων (office,gmail,canva)
- Κάτοικος Δυτικών Προαστίων
- Επικοινωνιακές δεξιότητες
- Συνέπεια – οργανωτικότητα – υπευθυνότητα
- Ηγετικές ικανότητες
- Μετακίνηση με ΙΧ
Η εταιρεία μας προσφέρει: Όλες τις νόμιμες αποδοχές (ωρομίσθιο σε αναλογία με τις ώρες εργασίας), φιλικό περιβάλλον εργασίας, σύμβαση ορισμένου χρόνου με προοπτική μακροχρόνιας συνεργασίας και εξέλιξης
, μερική απασχόληση, ορισμένου χρόνου
Περιοχή: Περιστέρι (Κέντρο)
Πληροφορίες εδώ
Δείτε εδώ και άλλες αγγελίες με επιλογές από Χρυσή Ευκαιρία, Skywalker, Kariera, Jobfind κ.α.