Το νέο θεραπευτικό κέντρο Novel Brain, στο οποίο δραστηριοποιούνται επαγγελματίες ψυχικής υγείας και διατροφολογίας, αναζητά υπάλληλο για την θέση της γραμματειακής υποστήριξης.
Θέση εργασίας πλήρους απασχόλησης, πενθήμερη οκτάωρη εργασία, Δευτέρα-Παρασκευή.
Η εργασία βρίσκεται Ανατολικά της Θεσσαλονίκης, Βούλγαρη 50.
Αρμοδιότητες:
- Χειρισμός και δρομολόγηση εισερχόμενων και εξερχόμενων κλήσεων, emails και μηνύματα με ακρίβεια.
- Σύνταξη emails, για λόγους εσωτερικής ή εξωτερικής επικοινωνίας.
- Οργάνωση συναντήσεων και meetings και ενημέρωση για το πρόγραμμα των ιατρών.
- Παρακολούθηση των ημερήσιων δαπανών.
- Έλεγχος και αναπλήρωση αποθεμάτων (αναλώσιμα είδη) του γραφείου ως Office Manager.
Απαραίτητα Προσόντα
- Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση (επιθυμητή).
- Πολύ καλή γνώση και χρήση Microsoft Office (ιδιαίτερα Word, Excel, PowerPoint).
- Πτυχίο ΤΕΙ/ΑΕΙ με κατεύθυνση στη Διοίκηση Επιχειρήσεων θα εκτιμηθεί.
- Άριστη/Καλή γνώση Αγγλικών.
- Άριστες επικοινωνιακές δεξιότητες (προφορική και γραπτή επικοινωνία).
- Πολύ καλές οργανωτικές δεξιότητες και ικανότητα επίλυσης προβλημάτων.
- Δεξιότητες multitasking και διαχείρισης χρόνου.
- Εξοικείωση με συσκευές/gadgets και εφαρμογές γραφείου (e-calendars, εκτυπωτές κ.ά.).
Παροχές
- Άριστο εργασιακό περιβάλλον.
- Ευέλικτο ωράριο όταν είναι εφικτό.
- Μισθός, 750€ με προοπτική αύξησης.
Πληροφορίες εδώ
Δείτε εδώ και άλλες αγγελίες με επιλογές από Χρυσή Ευκαιρία, Skywalker, Kariera, Jobfind κ.α.