Το νέο θεραπευτικό κέντρο Novel Brain, στο οποίο δραστηριοποιούνται επαγγελματίες ψυχικής υγείας και διατροφολογίας, αναζητά υπάλληλο για την θέση της γραμματειακής υποστήριξης.

Θέση εργασίας πλήρους απασχόλησης, πενθήμερη οκτάωρη εργασία, Δευτέρα-Παρασκευή.

Η εργασία βρίσκεται Ανατολικά της Θεσσαλονίκης, Βούλγαρη 50.

Αρμοδιότητες:

  • Χειρισμός και δρομολόγηση εισερχόμενων και εξερχόμενων κλήσεων, emails και μηνύματα με ακρίβεια.
  • Σύνταξη emails, για λόγους εσωτερικής ή εξωτερικής επικοινωνίας.
  • Οργάνωση συναντήσεων και meetings και ενημέρωση για το πρόγραμμα των ιατρών.
  • Παρακολούθηση των ημερήσιων δαπανών.
  • Έλεγχος και αναπλήρωση αποθεμάτων (αναλώσιμα είδη) του γραφείου ως Office Manager.

Απαραίτητα Προσόντα

  • Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση (επιθυμητή).
  • Πολύ καλή γνώση και χρήση Microsoft Office (ιδιαίτερα Word, Excel, PowerPoint).
  • Πτυχίο ΤΕΙ/ΑΕΙ με κατεύθυνση στη Διοίκηση Επιχειρήσεων θα εκτιμηθεί.
  • Άριστη/Καλή γνώση Αγγλικών.
  • Άριστες επικοινωνιακές δεξιότητες (προφορική και γραπτή επικοινωνία).
  • Πολύ καλές οργανωτικές δεξιότητες και ικανότητα επίλυσης προβλημάτων.
  • Δεξιότητες multitasking και διαχείρισης χρόνου.
  • Εξοικείωση με συσκευές/gadgets και εφαρμογές γραφείου (e-calendars, εκτυπωτές κ.ά.).

Παροχές

  • Άριστο εργασιακό περιβάλλον.
  • Ευέλικτο ωράριο όταν είναι εφικτό.
  • Μισθός, 750€ με προοπτική αύξησης.

Πληροφορίες εδώ

Δείτε εδώ και άλλες αγγελίες με επιλογές από Χρυσή Ευκαιρία, Skywalker, Kariera, Jobfind κ.α.