Ανώνυμη εταιρεία παροχής υπηρεσιών, με έδρα στον Ασπρόπυργο, αναζητά
Υπάλληλο γραφείου για την εξυπηρέτηση των αναγκών διαχείρισης των
παραγγελιών των πελατών με καθήκοντα back office, για πλήρη απασχόληση.

Αρμοδιότητες

  • Διαχείριση και καταχώρηση παραγγελιών πελατών – έκδοση παραστατικών

    διακίνησης

  • Επικοινωνία με τους πελάτες της εταιρείας

  • Διεκπεραίωση αιτημάτων πελατών

  • Υποστήριξη του τμήματος πωλήσεων

  • Οργάνωση γραφείου

  • Γραμματειακή υποστήριξη

Απαραίτητα προσόντα

  • Άριστη γνώση προγραμμάτων MS Office

  • Επικοινωνιακές και οργανωτικές δεξιότητες

  • Προθυμία, μεθοδικότητα, συνέπεια

  • Πνεύμα συνεργασίας, ομαδικότητας και ικανότητας εργασίας υπό συνθήκες πίεσης

Θα εκτιμηθούν

  • Γνώση του προγράμματος ATLANTIS

  • Γνώση της Αγγλικής γλώσσας

  • Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση

Παροχές

  • Ανταγωνιστικό (ή ικανοποιητικό) πακέτο αποδοχών βάσει προσόντων

  • Άριστο εργασιακό περιβάλλον

  • Δυνατότητα εξέλιξης

Η αγγελία εργασίας έχει λήξει.


Πηγή: ageliesergasias.gr

Δείτε εδώ και άλλες αγγελίες με επιλογές από Χρυσή Ευκαιρία, aggeliopolis, Skywalker, kariera κ.α.