Ανώνυμη εταιρεία παροχής υπηρεσιών, με έδρα στον Ασπρόπυργο, αναζητά
Υπάλληλο γραφείου για την εξυπηρέτηση των αναγκών διαχείρισης των
παραγγελιών των πελατών με καθήκοντα back office, για πλήρη απασχόληση.
Αρμοδιότητες
Διαχείριση και καταχώρηση παραγγελιών πελατών – έκδοση παραστατικών
διακίνησης
Επικοινωνία με τους πελάτες της εταιρείας
Διεκπεραίωση αιτημάτων πελατών
Υποστήριξη του τμήματος πωλήσεων
Οργάνωση γραφείου
Γραμματειακή υποστήριξη
Απαραίτητα προσόντα
Άριστη γνώση προγραμμάτων MS Office
Επικοινωνιακές και οργανωτικές δεξιότητες
Προθυμία, μεθοδικότητα, συνέπεια
Πνεύμα συνεργασίας, ομαδικότητας και ικανότητας εργασίας υπό συνθήκες πίεσης
Θα εκτιμηθούν
Γνώση του προγράμματος ATLANTIS
Γνώση της Αγγλικής γλώσσας
Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση
Παροχές
Ανταγωνιστικό (ή ικανοποιητικό) πακέτο αποδοχών βάσει προσόντων
Άριστο εργασιακό περιβάλλον
Δυνατότητα εξέλιξης
Η αγγελία εργασίας έχει λήξει.
Πηγή: ageliesergasias.gr