Περιγραφή

Το τμήμα προσωπικού της Enimeris.com αναζήτα για λογαριασμό συνεργάτη υπάλληλο γραφείου για άμεση συνεργασία.

Ο συνεργάτης είναι μια δυναμικά εξελισσόμενη εταιρεία η οποία δραστηριοποιείται στον κλάδο του καφέ, τσαγιού, χυμών σε όλο το φάσμα των επιχειρήσεων HORECA.

Λίγα λόγια για την θέση:

Ως υπάλληλος γραφείου έχετε την ευθύνη για την εύρυθμη λειτουργία του χώρου την εξυπηρέτηση πελατών και την καταχώρηση παραστατικών. Η ευγένεια και ο πρόσχαρος χαρακτήρας σε συνδυασμό με την οργανωτικότητα είναι πολύ σημαντικά για την στοιχεία για την συγκεκριμένη θέση.

Ενδεικτικές αρμοδιότητες:

  • Διαχείριση γραφείου
  • Τηλεφωνική υποστήριξη και εξυπηρέτηση πελατών
  • Τηλεφωνική επικοινωνία με πελάτες για λήψη παραγγελιών και προώθηση προϊόντων
  • Διαχείριση ηλεκτρονικής αλληλογραφίας
  • Καταχωρήσεις παραστατικών στο ERP
  • Εξαγωγή στατιστικών δεδομένων
  • Τήρηση εταιρικού αρχείου
  • Εξυπηρέτηση πελατών
  • Επιμέλεια του χώρου

Απαραίτητα Προσόντα

Γνώσεις δεξιότητες και προσωπικά χαρακτηριστικά:

  • Απόφοιτοι σχολών σχετικού αντικειμένου
  • Ευχέρεια προφορικού και γραπτού λόγου
  • Άριστη γνώση χρήσης των εφαρμογών γραφείου (office)
  • Επιθυμητή η γνώση της Αγγλικής γλώσσας
  • Επιθυμητή η γνώση προγραμμάτων ERP ( Pylon)
  • Επιθυμητή η κατοχή ενεργού δελτίου ανεργίας

Παροχές

  • Πλήρης απασχόληση
  • Ασφάλιση

Οι ενδιαφερόμενοι/νες μπορούν να στείλουν το βιογραφικό τους πατώντας αποστολή. Όλες οι υποψηφιότητες αντιμετωπίζονται με διακριτικότητα. Με την αποστολή του βιογραφικού σας συναινείτε στην αποθήκευση και επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων από την εταιρεία διαχείρισης της θέσης μέχρι και την κάλυψη της.

ΠΕΡΙΟΧΗ: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (ΚΕΝΤΡΟ)

Πληροφορίες εδώ

Δείτε εδώ και άλλες αγγελίες με επιλογές από Χρυσή Ευκαιρία, Skywalker, Kariera, Jobfind κ.α.