Εταιρία που δραστηριοποιείται στον χώρο των logistics αναζητά: Υπάλληλο Γραφείου / Warehouse Administrator.

Πενθήμερη εργασία, πλήρους απασχόλησης.

Βασικά Καθήκοντα Θέσης:

  • Έκδοση & Διαχείριση παραστατικών (παραλαβών και παραδόσεων)
  • Επικοινωνία με πελάτες
  • Διαχείριση καθημερινής ροής αποθήκης
  • Συνεργασία και συντονισμός των μεταφορέων
  • Επικοινωνία με πελάτες

Απαραίτητα Προσόντα

  • Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ
  • Άριστη χρήση Η/Υ-MS Office(Advanced Excel Skills) και επιθυμητά του WMS
  • Πολύ καλή γνώση Γνώση της Αγγλικής γλώσσας & γερμανικής θα θεωρηθεί επιπλέον προσόν

Προσωπικά Χαρακτηριστικά:

  • Οργάνωση -Επικοινωνία
  • Ομαδικό πνεύμα & Εργατικότητα
  • Ικανότητα Οργάνωσης

Παροχές

Η Εταιρία Προσφέρει:

  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών αναλόγως προσόντων και εμπειρίας
  • Σύμβαση αορίστου χρόνου
  • Άριστο εργασιακό περιβάλλον

ΠΕΡΙΟΧΗ: ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΙΝΔΟΥ

Πληροφορίες εδώ

Δείτε εδώ και άλλες αγγελίες με επιλογές από Χρυσή Ευκαιρία, Skywalker, Kariera, Jobfind κ.α.