Εταιρία που δραστηριοποιείται στον χώρο των logistics αναζητά: Υπάλληλο Γραφείου / Warehouse Administrator.
Πενθήμερη εργασία, πλήρους απασχόλησης.
Βασικά Καθήκοντα Θέσης:
- Έκδοση & Διαχείριση παραστατικών (παραλαβών και παραδόσεων)
- Επικοινωνία με πελάτες
- Διαχείριση καθημερινής ροής αποθήκης
- Συνεργασία και συντονισμός των μεταφορέων
- Επικοινωνία με πελάτες
Απαραίτητα Προσόντα
- Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ
- Άριστη χρήση Η/Υ-MS Office(Advanced Excel Skills) και επιθυμητά του WMS
- Πολύ καλή γνώση Γνώση της Αγγλικής γλώσσας & γερμανικής θα θεωρηθεί επιπλέον προσόν
Προσωπικά Χαρακτηριστικά:
- Οργάνωση -Επικοινωνία
- Ομαδικό πνεύμα & Εργατικότητα
- Ικανότητα Οργάνωσης
Παροχές
Η Εταιρία Προσφέρει:
- Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών αναλόγως προσόντων και εμπειρίας
- Σύμβαση αορίστου χρόνου
- Άριστο εργασιακό περιβάλλον
ΠΕΡΙΟΧΗ: ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΙΝΔΟΥ
Πληροφορίες εδώ
Δείτε εδώ και άλλες αγγελίες με επιλογές από Χρυσή Ευκαιρία, Skywalker, Kariera, Jobfind κ.α.