Υπάλληλος γραφείου για διαχείριση πολυκατοικιών ζητείται από εταιρεία διαχείρισης και έκδοσης κοινοχρήστων, για πλήρη διαχείριση κτιρίων γραφείων και κατοικιών.

Αρμοδιότητες:

  • Συντονισμός εργασιών συντήρησης
  • Οικονομική διαχείριση της πολυκατοικίας
  • Διοργάνωση συνελεύσεων
  • Καθημερινή επικοινωνία με τους πελάτες για την επίλυση των προβλημάτων

Απαραίτητα προσόντα:

  • Απολυτηρίου λυκείου
  • Αγγλική γλώσσα
  • Οργανωτική σκέψη
  • Πάθος για επίλυση προβλημάτων
  • Εργατικότητα
  • Υπομονή και κατανόηση για τον πελάτη
  • Επιθυμητή αποδεδειγμένη εργασιακή εμπειρία σε διαχειρίσεις και customer service

Παροχές:

  • Bonus επί των πωλήσεων συντήρησης
  • Bonus συνελεύσεων
  • Bonus για νέες συμβάσεις
  • Αμοιβή 1100,00 – 1400,00 ευρώ αναλόγως προσόντων

Περιοχή: Αθήνα (Κέντρο)

Πληροφορίες εδώ

Δείτε εδώ και άλλες αγγελίες με επιλογές από Χρυσή Ευκαιρία, Skywalker, Kariera, Jobfind κ.α.