Υπάλληλος γραφείου για διαχείριση πολυκατοικιών ζητείται από εταιρεία διαχείρισης και έκδοσης κοινοχρήστων, για πλήρη διαχείριση κτιρίων γραφείων και κατοικιών.
Αρμοδιότητες:
- Συντονισμός εργασιών συντήρησης
- Οικονομική διαχείριση της πολυκατοικίας
- Διοργάνωση συνελεύσεων
- Καθημερινή επικοινωνία με τους πελάτες για την επίλυση των προβλημάτων
Απαραίτητα προσόντα:
- Απολυτηρίου λυκείου
- Αγγλική γλώσσα
- Οργανωτική σκέψη
- Πάθος για επίλυση προβλημάτων
- Εργατικότητα
- Υπομονή και κατανόηση για τον πελάτη
- Επιθυμητή αποδεδειγμένη εργασιακή εμπειρία σε διαχειρίσεις και customer service
Παροχές:
- Bonus επί των πωλήσεων συντήρησης
- Bonus συνελεύσεων
- Bonus για νέες συμβάσεις
- Αμοιβή 1100,00 – 1400,00 ευρώ αναλόγως προσόντων
Περιοχή: Αθήνα (Κέντρο)
Πληροφορίες εδώ
Δείτε εδώ και άλλες αγγελίες με επιλογές από Χρυσή Ευκαιρία, Skywalker, Kariera, Jobfind κ.α.