Ο υπάλληλος γραφείου που εργάζεται στο εμπορικό τμήμα, απαιτεί να διαθέτει άριστες γνώσεις υπολογιστή και ικανότητες διαχείρισης των καθημερινών γραφειακών εργασιών. Ο ρόλος του περιλαμβάνει την καταγραφή, επεξεργασία και αρχειοθέτηση δεδομένων, καθώς και την επικοινωνία με πελάτες και προμηθευτές μέσω τηλεφώνου ή email.

Η άρτια χρήση εφαρμογών λογισμικού, όπως το Microsoft Office και οι πλατφόρμες διαχείρισης δεδομένων, είναι απαραίτητη για την εκτέλεση των καθηκόντων του υπαλλήλου γραφείου, καθώς θα πρέπει να συντάσσει αναφορές, παραγγελίες και τιμολόγια με ακρίβεια και αποτελεσματικότητα. Επίσης, η επεξεργασία και η αποστολή εγγράφων και αρχείων είναι συνήθης διαδικασία για την επιτυχημένη διεκπεραίωση των καθημερινών υποχρεώσεων.

Η καλή επικοινωνία, η οργανωτικότητα και η δυνατότητα εργασίας σε περιβάλλον πίεσης αποτελούν επίσης σημαντικά χαρακτηριστικά για την αποτελεσματική εκτέλεση των καθηκόντων του υπαλλήλου γραφείου στο εμπορικό τμήμα.

Περιοχή: Παλαιό Φάληρο Αττικής

Πληροφορίες εδώ

Δείτε εδώ και άλλες αγγελίες με επιλογές από Χρυσή Ευκαιρία, Skywalker, Kariera, Jobfind κ.α.