Εταιρία που δραστηριοποιείται δυναμικά στον τομέα του Real Estate αναζητά υπάλληλο γραφείου – γραμματέα για πλήρη απασχόληση.
Προσφέρεται ευχάριστο και συνεργατικό περιβάλλον εργασίας.
Αρμοδιότητες
- Διαχείριση τηλεφωνικών κλήσεων και ηλεκτρονικής αλληλογραφίας
- Διαχείριση συστήματος CRM
- Οργάνωση και αρχειοθέτηση εγγράφων
- Συντονισμός συναντήσεων και ημερολογίων
- Υποστήριξη στην προετοιμασία αναφορών και παρουσιάσεων
- Υποδοχή και εξυπηρέτηση πελατών και συνεργατών στον χώρο του γραφείου
- Παρακολούθηση και ενημέρωση των πλατφορμών ακινήτων με αναρτήσεις και πληροφορίες
Απαραίτητα Προσόντα
- Άριστη χρήση MS Office (Word, Excel, PowerPoint) και εξοικείωση με εργαλεία CRM (θα θεωρηθεί πλεονέκτημα)
- Άριστη γνώση Ελληνικών και Αγγλικών (γραπτά και προφορικά)
- Ικανότητα οργάνωσης, διαχείρισης χρόνου και προσοχής στη λεπτομέρεια
- Δεξιότητες επικοινωνίας και πελατοκεντρική προσέγγιση
- Προηγούμενη εμπειρία σε αντίστοιχη θέση θα θεωρηθεί επιπλέον προσόν
Περιοχή: Περιστέρι Αττικής
Πληροφορίες εδώ
Δείτε εδώ και άλλες αγγελίες με επιλογές από Χρυσή Ευκαιρία, Skywalker, Kariera, Jobfind κ.α.