Υπάλληλος γραφείου με λογιστικές γνώσεις από εταιρεία εισαγωγής και εμπορίας θερμαντικών ειδών, πλακιδίων και ειδών υγιεινής, για το κατάστημά της.
Για υποστήριξη πωλήσεων (παραγγελιοληψία, συντονισμό παραδόσεων, επικοινωνία με προμηθευτές, έκδοση παραστατικών,κ.λπ.).
Aπαραίτητα προσόντα:
Επικοινωνιακές ικανότητες.
Xειρισμός προγράμματος Soft One, ERP, προηγούμενη εμπειρία του αντικειμένου στον τομέα της τιμολόγησης,
άριστη γνώση χειρισμού MS XL Office εργαλείων και internet.
Προσφέρονται:
Πλήρης απασχόληση αορίστου χρόνου.
Πενθήμερη εργασία, ωράριο: 09.00 – 17.00
Περιοχή: Χαλάνδρι Αττικής
Πληροφορίες εδώ
Δείτε εδώ και άλλες αγγελίες με επιλογές από Χρυσή Ευκαιρία, Skywalker, Kariera, Jobfind κ.α.