ΤΕΧΝΙΚΉ εταιρία με έδρα την Αθήνα αναζητάει γραμματειακή υποστήριξη.
Κύριες Αρμοδιότητες
Διαχείριση τηλεφωνικού κέντρου
Διαχείριση ψηφιακής & συμβατικής αλληλογραφίας
Διαχείρηση αιτημάτων της Διοίκησης
Τήρηση αρχείων και εγγράφων, με αποτελεσματικό σύστημα αρχειοθέτησης
Απαραίτητα προσόντα
Άριστες δεξιότητες προφορικής και γραπτής επικοινωνίας
Άριστη χρήση Microsoft office (ιδιαίτερα Word, Excel)
Γνώση Αγγλικών (προφορικά & γραπτά)
Οργανωτικές δεξιότητες
Δεξιότητες multitasking και διαχείρισης χρόνου. Ικανότητα ταυτόχρονης εκτέλεσης πολλαπλών εργασιών και ιεράρχηση του καθημερινού φόρτου εργασίας
Δυνατότητα να λειτουργεί ως σύνδεσμος επικοινωνίας μεταξύ της Διοίκησης, των υπαλλήλων, των πελατών και εξωτερικών συνεργατών.
Διακριτικότητα και εμπιστευτικότητα
Θα εκτιμηθούν
Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση
Η εταιρεία προσφέρει:
Σταθερό μισθό και ασφάλιση
Μόνιμη εργασία εντός Αθηνών
Ωράριο:
Καθημερινή (Δευτέρα έως Παρασκευή), οκτάωρη (8.30-16.30)
Ίσως κάποιες υπερωρίες – με έξτρα αμοιβή
Αμοιβή 900€
Περιοχή: Καλλιθέα
Πληροφορίες εδώ
Δείτε εδώ και άλλες αγγελίες με επιλογές από Χρυσή Ευκαιρία, Skywalker, Kariera, Jobfind κ.α.