Αναζητούμε Υπάλληλο Γραμματειακής Υποστήριξης.

Αρμοδιότητες:

  • Διαχείριση εισερχομένων και εξερχομένων κλήσεων και email.
  • Συνταγογράφηση τιμολογίων και ανταποκρίσεις σε οικονομικά ερωτήματα.
  • Υποστήριξη των πελατών μας με ευγένεια και επαγγελματισμό.
  • Διαχείριση του αρχείου και των εγγράφων του γραφείου.
  • Συνεργασία με το προσωπικό του γραφείου για την επίλυση τυχόν προβλημάτων.

Απαραίτητα Προσόντα:

  • Άριστη γνώση της αγγλικής γλώσσας, τόσο προφορικά όσο και γραπτά.
  • Βασικές γνώσεις στην τιμολόγηση και τη διαχείριση οικονομικών εγγράφων.
  • Εξαιρετικές δεξιότητες επικοινωνίας με πελάτες
  • Άριστη γνώση του Microsoft Office (Word, Excel, Outlook).
  • Επικοινωνιακές και διαπροσωπικές δεξιότητες.
  • Οργανωτικές ικανότητες και προσοχή στη λεπτομέρεια.

Παροχές:

  • Ευέλικτο ωράριο εργασίας.
  • Ευχάριστο εργασιακό περιβάλλον.
  • Ευκαιρίες επαγγελματικής ανάπτυξης.

Εάν πληροίτε τις παραπάνω συνδέσεις και ενδιαφέρεστε για τη θέση, παρακαλούμε να στείλετε το βιογραφικό σας.

Πληροφορίες εδώ

Δείτε εδώ και άλλες αγγελίες με επιλογές από Χρυσή Ευκαιρία, Skywalker, Kariera, Jobfind κ.α.