Η Sens Creation, εταιρεία παροχής υπηρεσιών Sales & Marketing με δραστηριότητα από το 2000 και συνεργαζόμενη με Πολυεθνικές και Ελληνικές εταιρείες αναζητά υπάλληλο για την κάλυψη θέσης γραμματειακής υποστήριξης.

Οι βασικές Αρμοδιότητες της θέσης εργασίας περιλαμβάνουν:

  • Καθημερινή διαχείριση γραφείου
  • Διαχείριση τηλεφωνικών κλήσεων και ηλεκτρονικής αλληλογραφίας.
  • Συντονισμός και οργάνωση καθημερινών ενεργειών του τμήματος
  • Διατήρηση ηλεκτρονικού και έντυπου αρχείου.

Η εταιρεία μας προσφέρει:

  • Σύμβαση αορίστου χρόνου & ασφάλιση ΙΚΑ
  • Εταιρικό αυτοκίνητο
  • Φιλικό περιβάλλον εργασίας
  • Ικανοποιητικές αποδοχές
  • Συνεχή εκπαίδευση
  • Προοπτικές εξέλιξης

Απαραίτητα προσόντα:

  • Πολύ καλή γνώση Microsoft Office (excel, world, outlook)
  • Κατοχή διπλώματος οδήγησης
  • Πολύ καλή δυνατότητα επικοινωνίας.
  • Δεξιότητες οργάνωσης και διαχείρισης χρόνου
  • Συνέπεια- οργανωτικότητα.
  • Θέληση για μάθηση

Μισθός 1.200 ευρώ.

Περιοχή: Αθήνα (Μουσείο)

Πληροφορίες εδώ

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΚΑΙ ΆΛΛΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ ΚΑΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΓΡΑΦΕΙΟΥ