Βασικές αρμοδιότητες:
- Υποστήριξη όλων των τμημάτων της εταιρείας μας.
- Διαχείριση και οργάνωση των καθημερινών εργασιών του γραφείου.
- Υποδοχή για πελάτες και επισκέπτες.
- Διαχείριση της αλληλογραφίας, των τηλεφωνικών κλήσεων και των email.
- Υποστήριξη στην προετοιμασία εγγράφων, αναφορών και παρουσιάσεων.
- Παροχή γενικής διοικητικής υποστήριξης.
Απαιτούμενα προσόντα:
- Καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας (γραπτός και προφορικός λόγος)
- Οργανωτικές και επικοινωνιακές δεξιότητες
- Καλή γνώση ηλεκτρονικών υπολογιστών και Microsoft Office (excel, word, outlook)
- Multitasking
- Ομαδικότητα
Η εταιρεία προσφέρει:
- Πλήρες πακέτο αποδοχών
- Ευχάριστο και νεανικό περιβάλλον
- Ανέλιξη
- Συνεχής εκπαίδευση
Περιοχή: Αιγάλεω. Πληροφορίες εδώ
Δείτε εδώ και άλλες αγγελίες με επιλογές από Χρυσή Ευκαιρία, Skywalker, Kariera, Jobfind κ.α.