Βασικές αρμοδιότητες:

  • Υποστήριξη όλων των τμημάτων της εταιρείας μας.
  • Διαχείριση και οργάνωση των καθημερινών εργασιών του γραφείου.
  • Υποδοχή  για πελάτες και επισκέπτες.
  • Διαχείριση της αλληλογραφίας, των τηλεφωνικών κλήσεων και των email.
  • Υποστήριξη στην προετοιμασία εγγράφων, αναφορών και παρουσιάσεων.
  • Παροχή γενικής διοικητικής υποστήριξης.

Απαιτούμενα προσόντα:

  • Καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας (γραπτός και προφορικός λόγος)
  • Οργανωτικές και επικοινωνιακές δεξιότητες
  • Καλή γνώση ηλεκτρονικών υπολογιστών και Microsoft Office (excel, word, outlook)
  • Multitasking
  • Ομαδικότητα

Η εταιρεία προσφέρει:

  • Πλήρες πακέτο αποδοχών
  • Ευχάριστο και νεανικό περιβάλλον
  • Ανέλιξη
  • Συνεχής εκπαίδευση

Περιοχή: Αιγάλεω. Πληροφορίες εδώ

Δείτε εδώ και άλλες αγγελίες με επιλογές από Χρυσή Ευκαιρία, Skywalker, Kariera, Jobfind κ.α.