Ως Υπάλληλος Γραμματειακής Υποστήριξης, θα διασφαλίζει την ομαλή λειτουργία της Διοίκησης και των αναλυτών της Εταιρείας υποστηρίζοντας τις καθημερινές τους ανάγκες με ενεργό ρόλο στον συντονισμό εργασιών, τη διαχείριση πληροφοριών και την παρακολούθηση των εκκρεμοτήτων.
Στις καθημερινές αρμοδιότητες θα περιλαμβάνονται:
- Διαχείριση αρχείων και παρακολούθηση της αλληλογραφίας.
- Οργάνωση και προγραμματισμός συναντήσεων.
- Υποστήριξη κλήσεων και διεκπεραίωση εκκρεμοτήτων.
- Καταγραφή και παρακολούθηση εξόδων.
- Δημιουργία εντύπων, παρουσιάσεων και ενημερωτικών αναφορών.
- Συντονισμός των καθημερινών εργασιών.
Προϋπηρεσία
- Εμπειρία 2+ ετών σε παρόμοια θέση (ιδανικά στον χώρο των συμβουλευτικών).
- Άριστη γνώση MS Office (Excel, Word, PowerPoint).
- Πολύ καλή γνώση Αγγλικών.
- Ικανότητα εξαιρετικής γραπτής και προφορικής επικοινωνίας.
- Ομαδικότητα, υπευθυνότητα και ικανότητα multitasking.
- Άριστες δεξιότητες διαχείρισης χρόνου και προτεραιοτήτων.
Περιοχή: Μαρούσι Αττικής
Πληροφορίες εδώ
Δείτε εδώ και άλλες αγγελίες με επιλογές από Χρυσή Ευκαιρία, Skywalker, Kariera, Jobfind κ.α.