Αναζητούμε κοπέλα η οποία θα αναλάβει back-office εργασίες.
Παραδείγματα αυτών είναι να χειρίζεται και να καταγράφει πληροφορίες σε αρχεία.
Να γνωρίζει EXCEL (βασικά πράγματα).
Θα αναλάβει επίσης ένα μικρό μέρος επικοινωνίας με πελάτες και θα πραγματοποιεί γραμματειακές υποχρεώσεις. Κλείσιμο εισιτηρίων πτήσεων, ξενοδοχεία κλπ.
Γνώση Αγγλικών και Η/Υ είναι απαραίτητη.
Η απασχόληση αφορά 8ωρη, 5ημερη εργασία από τις 09:00 έως τις 17:00.
Ο μισθός ξεκινάει στα 750€ καθαρά.
Περιοχή: Αθήνα (Ελληνορώσων)
Πληροφορίες εδώ
Δείτε εδώ και άλλες αγγελίες με επιλογές από Χρυσή Ευκαιρία, Skywalker, Kariera, Jobfind κ.α.