Περιγραφή Καθηκόντων:
Ο/Η υποψήφιος/α θα αναλάβει υποστηρικτικό ρόλο στην ιατρική ομάδα, με κύριες αρμοδιότητες που περιλαμβάνουν:
• Προγραμματισμός επεμβάσεων: Οργάνωση και διαχείριση του ημερολογίου των επεμβάσεων, διασφαλίζοντας ότι όλες οι επεμβάσεις είναι προγραμματισμένες έγκαιρα και συντονισμένες με την ομάδα χειρουργών και το νοσηλευτικό προσωπικό.
• Ενημέρωση ασθενών: Παροχή ενημερώσεων στους ασθενείς σχετικά με τις επεμβάσεις τους, τις προετοιμασίες που απαιτούνται πριν από την επέμβαση, καθώς και μετεγχειρητικές οδηγίες. Επίσης, διαχείριση των επαφών με τους ασθενείς για αναβολές ή αλλαγές στα ραντεβού τους.
• Διαχείριση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: Καθημερινή παρακολούθηση και απάντηση σε εισερχόμενα emails, συμπεριλαμβανομένων των ερωτήσεων των ασθενών, αιτήσεων για ραντεβού και ενημερώσεων από προμηθευτές.
• Τηλεφωνικές κλήσεις: Λήψη και διαχείριση εισερχόμενων κλήσεων από ασθενείς και συνεργάτες, με στόχο την εξυπηρέτηση των αναγκών τους. Παροχή πληροφοριών, καθοδήγηση και οργάνωση κλήσεων με τα μέλη της ιατρικής ομάδας.
• Προγραμματισμός ραντεβού: Οργάνωση και καταχώρηση τηλεφωνικών και δια ζώσης ραντεβού στο σύστημα του ιατρείου, εξασφαλίζοντας την αποτελεσματική διαχείριση του χρόνου των γιατρών.
• Λειτουργία λογισμικού οργάνωσης ιατρικής ομάδας: Διαχείριση εξειδικευμένων συστημάτων και λογισμικών οργάνωσης ιατρικών διαδικασιών, καταχώρηση και ενημέρωση δεδομένων ασθενών, προγραμματισμός επεμβάσεων και παρακολούθηση ιατρικών προμηθειών.
• Καταγραφή αποτελεσμάτων ιατρικών εξετάσεων: Υπεύθυνος/η για την καταχώρηση των αποτελεσμάτων ιατρικών εξετάσεων στο ηλεκτρονικό αρχείο των ασθενών, διασφαλίζοντας ότι τα δεδομένα είναι σωστά καταχωρημένα και ενημερωμένα.
• Αρχείο επεμβάσεων: Διαχείριση του αρχείου επεμβάσεων, παρακολούθηση των επεμβάσεων που πραγματοποιούνται και διασφάλιση ότι όλες οι πληροφορίες σχετικά με τις επεμβάσεις καταχωρούνται σωστά στο σύστημα, καθώς και ενημέρωση για τη μετεγχειρητική φροντίδα.
Απαιτούμενα Προσόντα:
• Εμπειρία στη διαχείριση ιατρικών γραφείων ή ανάλογου περιβάλλοντος
• Ικανότητα επικοινωνίας με ασθενείς και επαγγελματισμός
• Εξαιρετικές οργανωτικές ικανότητες και ικανότητα διαχείρισης πολλαπλών εργασιών
• Άριστη γνώση ηλεκτρονικών υπολογιστών, συστημάτων προγραμματισμού και λογισμικού οργάνωσης ιατρικών ομάδων
• Ικανότητα καταχώρησης και διαχείρισης ιατρικών δεδομένων με ακρίβεια
Προτεινόμενα προσόντα:
• Πτυχίο στη διαχείριση υγειονομικών μονάδων ή ανάλογου τομέα
• Γνώση ιατρικής ορολογίας και βασικών διαδικασιών υγειονομικής φροντίδας
Περιοχή: Αθήνα – Γουδή
Πληροφορίες εδώ
Δείτε εδώ και άλλες αγγελίες με επιλογές από Χρυσή Ευκαιρία, Skywalker, Kariera, Jobfind κ.α.