Περιγραφή

Ζητείται υποψήφια για τη θέση Εξυπηρέτησης Πελατών & Επίλυσης Προβλημάτων από εταιρεία παροχής online υπηρεσιών στις γλώσσες Αγγλικά – Ελληνικά.

Θέση εργασίας (προσωρινά) μερικής απασχόλησης μέχρι την ολοκλήρωση της εκπαίδευσης στη διαχείριση της πλατφόρμας και την εξυπηρέτηση πελατών. Έπειτα παροχή full time συνεργασίας με δυνατότητα εργασίας και από το σπίτι.

Αρμοδιότητες:

  • Eξυπηρέτηση πελατών μέσω email, τηλεφώνου και chat
  • Διαχείριση λειτουργιών πλατφόρμας και ηλεκτρονικών πληρωμών
  • Διαχείριση υποθέσεων σε τμήμα επίλυσης προβλημάτων

* Η υποψήφια θα εργαστεί ως part-time τους πρώτους 2 μήνες για τη βασική εκπαίδευση στην εξυπηρέτηση πελατών και όλες τις γραμματειακές αρμοδιότητες που αφορούν την ιστοσελίδα. Έπειτα παρέχεται η δυνατότητα full-time απασχόλησης & bonus. Εργασία σε πενθήμερη βάση (συμπεριλαμβανομένων 2 Σαββάτων το μήνα υποχρεωτικά με ρεπό μέσα στην εβδομάδα).

Απαραίτητα Προσόντα

  • Άριστες γνώσεις office και εμπειρία στη χρήση υπολογιστή
  • Επικοινωνιακές δεξιότητες με προϋπηρεσία
  • Άπταιστη γνώση της Αγγλικής γλώσσας
  • Απαραίτητη κατοχή πανεπιστημιακού τίτλου σπουδών
  • Φιλοδοξίες για συνεχή ανάπτυξη
  • Όρεξη για μάθηση
  • Επιθυμητή προϋπηρεσία στην επίλυση προβλημάτων

Παροχές

  • Καθαρές απολαβές 450€ για τετράωρη απασχόληση
  • Μετά την ολοκλήρωση της εκπαίδευσης δίνεται η δυνατότητα full-time απασχόλησης με ικανοποιητικά bonus.
  • Πενθήμερο (συμπεριλαμβανομένων 2 Σαββάτων το μήνα υποχρεωτικά).
  • Εργασία από το σπίτι
  • Ευχάριστο ομαδικό περιβάλλον εργασίας
  • Καινούριο Laptop
  • Εκπαίδευση στη χρήση νέων εφαρμογών
  • Προοπτική εξέλιξης

ΠΕΡΙΟΧΗ: ΚΕΝΤΡΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (ΕΡΜΟΥ)

Πληροφορίες εδώ

Δείτε εδώ και άλλες αγγελίες με επιλογές από Χρυσή Ευκαιρία, Skywalker, Kariera, Jobfind κ.α.