ΖΗΤΕΊΤΑΙ υπάλληλος για την λειτουργία e-shop εταιρίας ενδυμάτων , την έγκαιρη διαχείριση των παραγγελιών και την αποστολή των προϊόντων, καθώς και την άμεση ανταπόκριση σε τυχόν αιτήματα πελατών.
Στις αρμοδιότητες του περιλαμβάνονται:
Διαχείριση των παραγγελιών του e-shop (τηλεφωνικών και ηλεκτρονικών)
Επιλογή και συγκέντρωση προϊόντων στην αποθήκη
Έκδοση αποδείξεων
Συσκευασία και αποστολή παραγγελιών
Καταχώρηση και ενημέρωση προϊόντων
Λήψη & αποστολή email
Απαραίτητα προσόντα:
Iκανότητα προγραμματισμού και οργάνωσης
Καλή γνώση MS Office
Προϋπηρεσία σε παρόμοια θέση θα εκτιμηθεί
Περιοχή: Αθήνα (Άνω Πατήσια). Πληροφορίες εδώ
Δείτε εδώ και άλλες αγγελίες με επιλογές από Χρυσή Ευκαιρία, Skywalker, Kariera, Jobfind κ.α.