Η DELTA MEDISERV, αναζητά υπάλληλο back office για λογαριασμό πελάτη της, πολυεθνικής εταιρείας που δραστηριοποιείται στον τομέα των υπηρεσιών υγιεινής.
Καθήκοντα
- Διεκπεραίωση εργασιών γραμματειακής υποστήριξης.
- Διαχείριση τηλεφωνικών κλήσεων και ηλεκτρονικής αλληλογραφίας.
- Λήψη παραγγελιών – δημιουργία προσφορών, αποστολή αυτών και καταχώρησή τους στο ERP πρόγραμμα της εταιρείας.
- Διαχείριση αρχείου επαφών της εταιρείας.
- Χρήση προγράμματος CRM, ERP.
Προσόντα
- Άριστη γνώση MS Office applications (Word, Excel, Power Point, Access)
- Χρήση προγράμματος CRM & ERP
- Άριστες επικοινωνιακές και οργανωτικές δεξιότητες
- Πνεύμα συνεργασίας, ομαδικότητας
- Ικανότητα εργασίας σε απαιτητικό περιβάλλον (διαχείριση πολλαπλών εργασιών)
- Εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις (για τους άνδρες υποψηφίους)
- Επιθυμητή μικρή προϋπηρεσία
Παρέχονται
- Ανταγωνιστικό μισθολογικό πακέτο
- Ευκαιρίες εξέλιξης
- Ευχάριστο εργασιακό περιβάλλον
Περιοχή: Άγιος Στέφανος Αττικής.
Πληροφορίες εδώ
Δείτε εδώ και άλλες αγγελίες με επιλογές από Χρυσή Ευκαιρία, Skywalker, Kariera, Jobfind κ.α.