Η DELTA MEDISERV, αναζητά υπάλληλο back office για λογαριασμό πελάτη της, πολυεθνικής εταιρείας που δραστηριοποιείται στον τομέα των υπηρεσιών υγιεινής.

Καθήκοντα

  • Διεκπεραίωση εργασιών γραμματειακής υποστήριξης.
  • Διαχείριση τηλεφωνικών κλήσεων και ηλεκτρονικής αλληλογραφίας.
  • Λήψη παραγγελιών – δημιουργία προσφορών, αποστολή αυτών και καταχώρησή τους στο ERP πρόγραμμα της εταιρείας.
  • Διαχείριση αρχείου επαφών της εταιρείας.
  • Χρήση προγράμματος CRM, ERP.

Προσόντα

  • Άριστη γνώση MS Office applications (Word, Excel, Power Point, Access)
  • Χρήση προγράμματος CRM & ERP
  • Άριστες επικοινωνιακές και οργανωτικές δεξιότητες
  • Πνεύμα συνεργασίας, ομαδικότητας
  • Ικανότητα εργασίας σε απαιτητικό περιβάλλον (διαχείριση πολλαπλών εργασιών)
  • Εκπληρωμένες  στρατιωτικές υποχρεώσεις (για τους άνδρες υποψηφίους)
  • Επιθυμητή μικρή προϋπηρεσία

Παρέχονται

  • Ανταγωνιστικό μισθολογικό πακέτο
  • Ευκαιρίες εξέλιξης
  • Ευχάριστο εργασιακό περιβάλλον

Περιοχή: Άγιος Στέφανος Αττικής.

Πληροφορίες εδώ

Δείτε εδώ και άλλες αγγελίες με επιλογές από Χρυσή Ευκαιρία, Skywalker, Kariera, Jobfind κ.α.