Δείτε επίσης: ΑΣΕΠ: 2404 Μόνιμες προσλήψεις μέχρι τέλος του έτους: ΟΑΕΔ: Επίδομα 1.016€, Προγράμματα εργασιακής εμπειρίας με μισθό
ΖΗΤΕΙΤΑΙ υπάλληλος για γραμματειακή υποστήριξη για εισαγωγική εταιρία στην Μεταμόρφωση
Αρμοδιότητες Εργασίας:
- Προετοιμασία και έκδοση φορολογικών παραστατικών σε μηχανογραφημένο σύστημα (ERP) SOFTONE
- Υποστήριξη πωλήσεων
- Διαχείριση παραγγελιών
- Επικοινωνία, διαχείριση και εξυπηρέτηση των πελατών της εταιρίας
- Έλεγχος και προγραμματισμός εισπράξεων (ταμείο)
- Οργάνωση και αρχειοθέτηση
Απαραίτητα Προσόντα:
- 3 έτη τουλάχιστον προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση
- Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ (θετικών επιστημών)
- Άριστη γνώση της Αγγλικής γλώσσας
- Άριστος χειρισμός Η/Υ και MS Office
- Εξοικείωση με ERP και CRM SOFTONE
- Εξαιρετική παρουσίαση, γραπτή και λεκτική επικοινωνιακή δεξιότητα
- Συνέπεια στην τήρηση χρονοδιαγραμμάτων και τη διαχείριση πολλαπλών καθηκόντων
- Εμπειρία τουλάχιστον 2 ετών σε παρόμοια θέση
- Άριστη γραπτή και προφορική επικοινωνία στην Αγγλική
- Γνώση digital marketing & social media management,θα εκτιμηθούν ιδιαίτερα
- Ικανότητα επικοινωνίας, άνεση στις διαπροσωπικές σχέσεις
- Επαγγελματική εμφάνιση
Δεξιότητες:
- Οργανωτικές ικανότητες, συστηματικότητα και με προσοχή στις λεπτομέρειες
- Ικανότητα εργασίας υπό πίεση σε απαιτητικό περιβάλλον
- Εργατικότητα, πρωτοβουλία, ομαδικότητα
- Δυναμική προσωπικότητα με ανεπτυγμένες ικανότητες επικοινωνίας & διαπραγμάτευσης
- Πνεύμα συνεργασίας
- Κουλτούρα συνεχούς βελτίωσης και εξεύρεσης λύσεων
- Report πωλήσεων
- Επικοινωνία και εξυπηρέτηση πελατών
- Προετοιμασία Παρουσιάσεων
- Επικοινωνία με πελάτες & προμηθευτές εξωτερικού
- Οργάνωση γραφείου και αρχειοθέτηση
- Τιμολόγηση προϊόντων πώλησης. Καταχώρηση τιμολογίων αγοράς
- Αρχειοθέτηση τιμολογίων, εγγράφων κλπ
Παροχές:
- Θέση εργασίας πλήρους απασχόλησης & ασφάλισης
- Ευχάριστο περιβάλλον
- Μισθός ικανοποιητικός