Η εταιρεία μας, που δραστηριοποιείται στο εμπόριο μονωτικών και υλικών γυψοσανίδας, αναζητά έναν υπεύθυνο Υπάλληλο Γραφείου για τη διαχείριση των τηλεφωνικών κλήσεων και τη γενική οργάνωση των γραφειακών εργασιών.
Καθήκοντα:
• Διαχείριση και διανομή εισερχόμενων και εξερχόμενων τηλεφωνικών κλήσεων.
• Υποστήριξη στις καθημερινές λειτουργίες του γραφείου.
• Οργάνωση και συντονισμός διοικητικών εργασιών.
• Διατήρηση αρχείων και εγγράφων.
Απαιτούμενα Προσόντα
• Προϋπηρεσία σε παρόμοια θέση θα θεωρηθεί επιπλέον προσόν.
• Άριστες οργανωτικές και επικοινωνιακές δεξιότητες.
• Καλή γνώση Η/Υ (MS Office).
• Ικανότητα εργασίας σε ομάδα και διαχείρισης χρόνου.
Περιοχή: Αργυρούπολη Αττικής
Πληροφορίες εδώ
Δείτε εδώ και άλλες αγγελίες με επιλογές από Χρυσή Ευκαιρία, Skywalker, Kariera, Jobfind κ.α.