Η εταιρεία μας, που δραστηριοποιείται στο εμπόριο μονωτικών και υλικών γυψοσανίδας, αναζητά έναν υπεύθυνο Υπάλληλο Γραφείου για τη διαχείριση των τηλεφωνικών κλήσεων και τη γενική οργάνωση των γραφειακών εργασιών.

Καθήκοντα:

• Διαχείριση και διανομή εισερχόμενων και εξερχόμενων τηλεφωνικών κλήσεων.

• Υποστήριξη στις καθημερινές λειτουργίες του γραφείου.

• Οργάνωση και συντονισμός διοικητικών εργασιών.

• Διατήρηση αρχείων και εγγράφων.

Απαιτούμενα Προσόντα

• Προϋπηρεσία σε παρόμοια θέση θα θεωρηθεί επιπλέον προσόν.

• Άριστες οργανωτικές και επικοινωνιακές δεξιότητες.

• Καλή γνώση Η/Υ (MS Office).

• Ικανότητα εργασίας σε ομάδα και διαχείρισης χρόνου.

Περιοχή: Αργυρούπολη Αττικής

Πληροφορίες εδώ

Δείτε εδώ και άλλες αγγελίες με επιλογές από Χρυσή Ευκαιρία, Skywalker, Kariera, Jobfind κ.α.