*Κύριες αρμοδιότητες*:
- Διαχείριση τηλεφωνικών κλήσεων και email, παρέχοντας άριστη εξυπηρέτηση και επιλύοντας άμεσα τυχών προβλήματα.
- Διατήρηση αρχείων με ακρίβεια και λεπτομέρεια, όχι μόνο σχετικά με πελάτες και κρατήσεις, αλλά και για την εταιρεία και τους υπαλλήλους της.
- Μερική υποστήριξη προσωπικού εν ώρα αιχμής ή κατά τη διάρκεια ειδικών εκδηλώσεων, ανάλογα με τις ανάγκες.
*Απαιτήσεις*:
- Άριστη γνώση αγγλικών και ελληνικών.
- Άριστες επικοινωνιακές, διαπροσωπικές και οργανωτικές δεξιότητες.
- Ικανότητα εργασίας σε περιβάλλον με γρήγορους ρυθμούς και πολλαπλές εργασίες και προτεραιότητες.
- Γνώση του Microsoft Office Suite (πχ Word, Excel, Outlook).
- Διαθεσιμότητα για ευέλικτο ωράριο, συμπεριλαμβανομένων των Σαββατοκύριακων και των αργιών.
*Προτιμώμενα προσόντα*:
- Γνώση πρώτων βοηθειών.
- Προηγούμενη εμπειρία πάνω σε αυτόν τον τομέα
Μισθός 830 ευρώ.
Περιοχή: Γλυφάδα Αττικής
Πληροφορίες εδώ
Δείτε εδώ και άλλες αγγελίες με επιλογές από Χρυσή Ευκαιρία, Skywalker, Kariera, Jobfind κ.α.