Η εταιρεία Andion, με πολυετή παρουσία στον Καναδά και αποκλειστική
αντιπροσώπευση από την Koju στην Ελλάδα, ζητεί για τα κεντρικά της γραφεία επί της λεωφόρου Αλεξάνδρας στην Αθήνα, Γραμματέα Διοίκησης.

Αρμοδιότητες:

  • Διαχείριση εισερχόμενων και εξερχομένων κλήσεων, emails και μηνυμάτων, εταιρικής και προσωπικής αλληλογραφίας Διοίκησης.
  • Σύνταξη memos και reports.
  • Διαχείριση αιτημάτων και αξιολόγηση προτεραιοτήτων.
  • Coordinator μεταξύ διοίκησης, στελεχών, πελατών και των εξωτερικών συνεργατών μας.
  • Οργάνωση συναντήσεων, meetings καθώς και συμμετοχή σε special events της εταιρείας.
  • Συντονισμός εκδηλώσεων και επαγγελματικών ταξιδιών (κρατήσεις, εισιτήρια, διαμονή).
  • Προετοιμασία παρουσιάσεων.
  • Τήρηση αρχείων και εγγραφών, με αποτελεσματικό σύστημα αρχειοθέτησης.
  • Ενημέρωση και διατήρηση της πολιτική και των διαδικασιών του γραφείου.
  • Παρακολούθηση ημερησίων δαπανών.

Απαραίτητα Προσόντα:

  • Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση ή ως Personal /Executive Assistant.
  • Πολύ καλή γνώση και χρήση Microsoft Office (Ιδιαίτερα Word, Excel, PowerPoint).
  • Πτυχίο ΤΕΙ/ΑΕΙ/DEERE COLLEGE με κατεύθυνση στην Διοίκηση Επιχειρήσεων θα εκτιμηθεί.
  • Άριστη γνώση Αγγλικών (προφορικό & γραπτό λόγο).
  • Γνώση Γαλλικών θα εκτιμηθεί.
  • Άριστες επικοινωνιακές δεξιότητες (προφορική & γραπτή επικοινωνία).
  • Πολύ καλές οργανωτικές δεξιότητες, ικανότητα επίλυσης προβλημάτων και διαχείρισης χρόνου.

Παροχές:

  • Ανταγωνιστικό Πακέτο αποδοχών πλέον Bonus παραγωγικότητας
  • Εξαιρετικό εργασιακό περιβάλλον

Πληροφορίες εδώ

Δείτε εδώ και άλλες αγγελίες με επιλογές από Χρυσή Ευκαιρία, Skywalker, Kariera, Jobfind κ.α.