Η εταιρεία Andion, με πολυετή παρουσία στον Καναδά και αποκλειστική
αντιπροσώπευση από την Koju στην Ελλάδα, ζητεί για τα κεντρικά της γραφεία επί της λεωφόρου Αλεξάνδρας στην Αθήνα, Γραμματέα Διοίκησης.
Αρμοδιότητες:
- Διαχείριση εισερχόμενων και εξερχομένων κλήσεων, emails και μηνυμάτων, εταιρικής και προσωπικής αλληλογραφίας Διοίκησης.
- Σύνταξη memos και reports.
- Διαχείριση αιτημάτων και αξιολόγηση προτεραιοτήτων.
- Coordinator μεταξύ διοίκησης, στελεχών, πελατών και των εξωτερικών συνεργατών μας.
- Οργάνωση συναντήσεων, meetings καθώς και συμμετοχή σε special events της εταιρείας.
- Συντονισμός εκδηλώσεων και επαγγελματικών ταξιδιών (κρατήσεις, εισιτήρια, διαμονή).
- Προετοιμασία παρουσιάσεων.
- Τήρηση αρχείων και εγγραφών, με αποτελεσματικό σύστημα αρχειοθέτησης.
- Ενημέρωση και διατήρηση της πολιτική και των διαδικασιών του γραφείου.
- Παρακολούθηση ημερησίων δαπανών.
Απαραίτητα Προσόντα:
- Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση ή ως Personal /Executive Assistant.
- Πολύ καλή γνώση και χρήση Microsoft Office (Ιδιαίτερα Word, Excel, PowerPoint).
- Πτυχίο ΤΕΙ/ΑΕΙ/DEERE COLLEGE με κατεύθυνση στην Διοίκηση Επιχειρήσεων θα εκτιμηθεί.
- Άριστη γνώση Αγγλικών (προφορικό & γραπτό λόγο).
- Γνώση Γαλλικών θα εκτιμηθεί.
- Άριστες επικοινωνιακές δεξιότητες (προφορική & γραπτή επικοινωνία).
- Πολύ καλές οργανωτικές δεξιότητες, ικανότητα επίλυσης προβλημάτων και διαχείρισης χρόνου.
Παροχές:
- Ανταγωνιστικό Πακέτο αποδοχών πλέον Bonus παραγωγικότητας
- Εξαιρετικό εργασιακό περιβάλλον
Πληροφορίες εδώ
Δείτε εδώ και άλλες αγγελίες με επιλογές από Χρυσή Ευκαιρία, Skywalker, Kariera, Jobfind κ.α.