Περιγραφή

Δείτε επίσης: ΟΑΕΔ: Έκτακτο βοήθημα 720 ευρώ. Ξεκινάει το πρόγραμμα για 10.000 ανέργους

ΓΙΑ Ανώνυμη Εταιρεία, με έδρα και τόπο εργασίας ζητείται Γραμματέας Διοίκησης.

Οργάνωση γραφείου

– Αρχειοθέτηση και γενικά καθήκοντα γραμματειακής υποστήριξης

– Τήρηση εμπορικού αρχείου πελατών που να έχει ανά πελάτη NDA, συμβάσεις, και λίστα παραστατικών και ημερομηνιών.

– Διατήρηση ηλεκτρονικού ή/και έντυπου αρχείου εξασφαλίζοντας ότι οι πληροφορίες είναι καλά οργανωμένες και εύκολα προσβάσιμες

– Δημιουργία και διαχείριση λίστας επαφών όλων των συνεργατών σε αρχείο xls και outlook και διαρκής ενημέρωση αυτού (ξεκινώντας από αρχεία τηλεφώνων και κάρτες που πρέπει να καταχωρηθούν άμεσα)

– Εξωτερικές εργασίες με τράπεζα, ΕΛΤΑ και λοιπούς οργανισμούς για προσκόμιση -παραλαβή εγγραφών

– Αγορά αναλώσιμων και λοιπών ειδών γραφικής ύλης και μη και ανεύρεση προμηθευτών (πχ γυναίκα να καθαρίζει το γραφείο, αναλώσιμα σε εμάς και όχι εμείς σε αυτά κοκ)

– Υπεύθυνη Κεντρικού Μικρού Ταμείου Εταιρείας για τρέχοντες υποχρεώσεις

– Επιμέλεια  θεμάτων όπως κτηματολόγιο κλπ εκκρεμοτήτων που χρονίζουν)

? Καθήκοντα υποδοχής επισκεπτών.

? Διαχείριση τηλεφωνικού κέντρου γραφείου, ήτοι καταγραφή ατόμων εταιριών που έχουν καλέσει και ενημέρωση των ατόμων με email και γραπτά σημειώματα.

Διαχείριση αλληλογραφίας γραφείου

Οργάνωση και διαχείριση προγράμματος συναντήσεων με εξωτερικούς συνεργάτες (δηλαδή να ξέρει που είναι οι τα βασικά στελέχη της εταιρείας) τι έχουν κάνει, που πήγαν και τι ραντεβού έχουν και συγκροτημένη ενημέρωση στην ΡΑ και αυτή στον Διευθύνοντα, δεν χρειάζεται ο Διευθύνων να μιλαει με όλους συνέχεια)

Για τον Διευθύνοντα Σύμβουλο

? Καθημερινή συνεργασία για τα θέματα του γραφείου. Ξεκινώντας μία συζήτηση κάθε μέρα το πρωί για μία ώρα και μετά τις τρείς εβδομάδες τουλάχιστον δύο φορές την εβδομάδα.

? Δημιουργία και διαχείριση λίστας επαφών σε αρχείο xls και outlook

? Διαχείριση τηλεφωνικών επικοινωνιών

? Οργάνωση και διαχείριση προγράμματος συναντήσεων με εξωτερικούς συνεργάτες

? Οργάνωση και διαχείριση επικοινωνίας με τους υπαλλήλους του γραφείου

? Παρακολούθηση συναντήσεων και κράτηση πρακτικών

? Παρακολούθηση εκκρεμοτήτων

? Εξοικίωση με σύστημα CRM (BITRIX και NIBBLE)

? Ετοιμασία παρουσιάσεων και σημειωμάτων (δηλαδή επιστολές σε πελάτες, σύνταξη προσφορών και emails καθώς και δημιουργία εταιρικών εγγράφων που συμπεριλαμβάνει εταιρικές παρουσιάσεις σε PDF και ΡΡΤΧ).

? Οργάνωση και διαχείριση ταξιδιών

Η θέση ξεκινά ως μόνιμης απασχόλησης με 800€ καθαρά.

Αποστολή βιογραφικών σε l.georgara@whitesteps.com

Περιοχή: Χαλάνδρι Αττικής(πηγή)

ΒΡΕΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΔΩ

Δείτε επίσης: ΟΑΕΔ: Έκτακτο βοήθημα 720 ευρώ. Ξεκινάει το πρόγραμμα για 10.000 ανέργους

Δείτε εδώ και άλλες αγγελίες με επιλογές από Χρυσή Ευκαιρία, aggeliopolis, Skywalker, Kariera, Jobfind κ.α.