Δείτε επίσης: ΟΑΕΔ: Η νέα κατανομή για τις 36.500 προσλήψεις. Επίδομα 534 ευρώ: Νέες πληρωμές έως την Παρασκευή
Η Adecco HR είναι η μεγαλύτερη εταιρεία παροχής υπηρεσιών ανθρώπινου δυναμικού παγκοσμίως και πιστοποιημένη στην Ελλάδα, σύμφωνα με το διεθνές πρότυπο ISO 9001:2015, στους τομείς εύρεσης και επιλογής προσωπικού και προσωρινής απασχόλησης. H Adecco, για λογαριασμό πελάτη της, που δραστηριοποιείται στον τραπεζικό κλάδο, αναζητά ένα (1) άτομο για τη στελέχωση της παρακάτω θέσης:

Γραμματεία Διοίκησης (Τραπεζικός Κλάδος) ΒΡΕΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΔΩ

Περιγραφή Θέσης

• Παροχή υποστήριξης στην Γενική Διεύθυνση
• Οργάνωση γραφείου
• Προγραμματισμός συναντήσεων, εκδηλώσεων και παρουσιάσεων
• Διαχείριση τηλεφωνικών κλήσεων και ηλεκτρονικής αλληλογραφίας
• Ενημέρωση εσωτερικών βάσεων δεδομένων
• Δημιουργία αναφορών
• Διαχείριση επικοινωνιών και δημιουργία αναφορών
• Διαχείριση επαγγελματικών ταξιδιών

Απαραίτητα Προσόντα

• Πτυχίο ΤΕΙ / ΑΕΙ
• Απαραίτητα τέσσερα (4) έτη προϋπηρεσίας σε ρόλο γραμματειακής υποστήριξης εκ των οποίων τα δύο (2) έτη σε υποστήριξη Διευθυντικού Στελέχους
• Άριστη γνώση Ελληνικής και Αγγλικής γλώσσας
• Καλή γνώση χειρισμού εφαρμογών MS Office, E-Calendar, συστήματα Cloud
• Άριστες επικοινωνιακές και οργανωτικές δεξιότητες
• Σταθερή απόδοση και προσαρμογή σε συνθήκες πίεσης
• Προσαρμοστικότητα και εχεμύθεια

Παροχές

• Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
• Ευχάριστο περιβάλλον εργασίας
• Δυνατότητες εξέλιξης σε τραπεζικό οργανισμό
Περιοχή Αττική. Πληροφορίες εδώΒΡΕΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΔΩ

Δείτε εδώ και άλλες αγγελίες με επιλογές από Χρυσή Ευκαιρία, aggeliopolis, Skywalker, Kariera, Jobfind κ.α.