Γραμματέας
ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗ εταιρεία με διεθνή παρουσία, αναζητά Γραμματέα.
Αρμοδιότητες ώστε να λειτουργεί ως σύνδεσμος επικοινωνίας μεταξύ της Διοίκησης, των στελεχών, των υπόλοιπων υπαλλήλων και των πελατών και εξωτερικών συνεργατών.
- Να διαχειρίζεται και να δρομολογεί εισερχόμενες και εξερχόμενες κλήσεις, emails και μηνύματα με ακρίβεια
- Να συντάσσει emails, reports, memos για λόγους εσωτερικής ή εξωτερικής επικοινωνίας.
- Να οργανώνει συναντήσεις και meetings και να ενημερώνει τα ημερολόγια των στελεχών
- Να οργανώνει και να βοηθά στην οργάνωση εσωτερικών ή εξωτερικών εκδηλώσεων.
- Να διαχειρίζεται αιτήματα και ερωτήσεις από ανώτερα διευθυντικά στελέχη.
- Να ρυθμίζει τις διαδικασίες των επαγγελματικών ταξιδιών (κρατήσεις εισιτηρίων, διαμονή).
- Να ενημερώνει και διατηρεί την πολιτική και τις διαδικασίες του γραφείου.
- Να παρακολουθεί τις ημερήσιες δαπάνες και προετοιμάζει εκθέσεις.
- Να ελέγχει και αναπληρώνει τα αποθέματα (αναλώσιμα είδη) του γραφείου ως Office Manager.
Απαραίτητα προσόντα:
- Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση ως Personal/Executive Assistant.
- Άριστη γνώση και χρήση Microsoft Office (ιδιαίτερα Word, Excel, PowerPoint).
- Πτυχίο ΤΕΙ/ΑΕΙ με κατεύθυνση στη Διοίκηση Επιχειρήσεων.
- Αριστη γνώση Αγγλικών.
- Γνώση δεύτερης ξένης γλώσσας θα εκτιμηθεί.
- Αριστες επικοινωνιακές δεξιότητες (προφορική και γραπτή επικοινωνία).
- Άριστες οργανωτικές δεξιότητες και ικανότητα επίλυσης προβλημάτων.
- Δεξιότητες multitasking και διαχείρισης χρόνου.
- Εξοικείωση με συσκευές/gadgets και εφαρμογές γραφείου (e-calendars, εκτυπωτές κ.ά.)
Πλήρης απασχόληση.
Μισθός 1.000 ευρώ.
Περιοχή: Αθήνα (Βοτανικός)
Πληροφορίες εδώ
Δείτε εδώ και άλλες αγγελίες με επιλογές από Χρυσή Ευκαιρία, Skywalker, Kariera, Jobfind κ.α.