Γραμματέας

ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗ εταιρεία με διεθνή παρουσία, αναζητά Γραμματέα.

Αρμοδιότητες ώστε να λειτουργεί ως σύνδεσμος επικοινωνίας μεταξύ της Διοίκησης, των στελεχών, των υπόλοιπων υπαλλήλων και των πελατών και εξωτερικών συνεργατών.

  • Να διαχειρίζεται και να δρομολογεί εισερχόμενες και εξερχόμενες κλήσεις, emails και μηνύματα με ακρίβεια
  • Να συντάσσει emails, reports, memos για λόγους εσωτερικής ή εξωτερικής επικοινωνίας.
  • Να οργανώνει συναντήσεις και meetings και να ενημερώνει τα ημερολόγια των στελεχών
  • Να οργανώνει και να βοηθά στην οργάνωση εσωτερικών ή εξωτερικών εκδηλώσεων.
  • Να διαχειρίζεται αιτήματα και ερωτήσεις από ανώτερα διευθυντικά στελέχη.
  • Να ρυθμίζει τις διαδικασίες των επαγγελματικών ταξιδιών (κρατήσεις εισιτηρίων, διαμονή).
  • Να ενημερώνει και διατηρεί την πολιτική και τις διαδικασίες του γραφείου.
  • Να παρακολουθεί τις ημερήσιες δαπάνες και προετοιμάζει εκθέσεις.
  • Να ελέγχει και αναπληρώνει τα αποθέματα (αναλώσιμα είδη) του γραφείου ως Office Manager.

Απαραίτητα προσόντα:

  • Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση ως Personal/Executive Assistant.
  • Άριστη γνώση και χρήση Microsoft Office (ιδιαίτερα Word, Excel, PowerPoint).
  • Πτυχίο ΤΕΙ/ΑΕΙ με κατεύθυνση στη Διοίκηση Επιχειρήσεων.
  • Αριστη γνώση Αγγλικών.
  • Γνώση δεύτερης ξένης γλώσσας θα εκτιμηθεί.
  • Αριστες επικοινωνιακές δεξιότητες (προφορική και γραπτή επικοινωνία).
  • Άριστες οργανωτικές δεξιότητες και ικανότητα επίλυσης προβλημάτων.
  • Δεξιότητες multitasking και διαχείρισης χρόνου.
  • Εξοικείωση με συσκευές/gadgets και εφαρμογές γραφείου (e-calendars, εκτυπωτές κ.ά.)

Πλήρης απασχόληση.

Μισθός 1.000 ευρώ.

Περιοχή: Αθήνα (Βοτανικός)

Πληροφορίες εδώ

Δείτε εδώ και άλλες αγγελίες με επιλογές από Χρυσή Ευκαιρία, Skywalker, Kariera, Jobfind κ.α.