ΑΝΑΖΗΤΕΊΤΑΙ άτομο για γραμματειακή υποστήριξη στο χώρο του μεσιτικού γραφείου μας.
Απαραίτητα προσόντα:
– Πολύ καλή ικανότητα επικοινωνίας ώστε να υποδέχεται και να καταγράφει τις ανάγκες εισερχόμενων πελατών (Customer Support).
– Άριστη γνώση χειρισμού Η/Υ και office ώστε να μπορεί με ευκολία να χειρίζεται τηλεφωνικό κέντρο, βάσεις δεδομένων, δημιουργία έγγραφων, σκαναρίσματα και μειλ.
– Θα εκτιμηθούν, οι βασικές γνώσεις επεξεργασίας εικόνας και αρχειοθέτησης ψηφιακών δεδομένων.
– Καλή γνώση Αγγλικών σε προφορικό και γραπτό λόγο.
– Καλές οργανωτικές ικανότητες (θα εκτιμηθεί η δυνατότητα να διαχειρίζεται διαφορετικές εργασίες ταυτόχρονα multitasking).
Αμοιβή 750€.
Περιοχή: Χολαργός (Πλατεία Δημοκρατίας)
Πληροφορίες εδώ
Δείτε εδώ και άλλες αγγελίες με επιλογές από Χρυσή Ευκαιρία, Skywalker, Kariera, Jobfind κ.α.