Υπεύθυνος/η Καταστήματος

Λίγα λόγια για εμάς στην CREAMTEAM S.A. είμαστε μια αμιγώς ελληνική παραγωγική και εμπορική εταιρία με έδρα τη Θεσσαλονίκη. Ειδικευόμαστε στον χώρο των καλλυντικών ομορφιάς, περιποίησης και αρωμάτων. Είμαστε υπερήφανοί για τα προϊόντα μας και για την επιχειρηματική μας πρακτική, έχοντας βραβευτεί επανειλημμένα από αναγνωρισμένους οργανισμούς στην Ελλάδα και εξωτερικό. Στόχος μας είναι η ενίσχυση του δικτύου μας με ακόμα περισσότερα καταστήματα για να έχουν πρόσβαση στα αγαπημένα προϊόντα DUST+CREAM, όλο και περισσότεροι καταναλωτές. Για την στελέχωση των καταστημάτων μας, αναζητούμε επαγγελματίες Πωλητές/ριες – Make Up Artist. Εάν έχεις πάθος για το μακιγιάζ, τις πωλήσεις και την εξυπηρέτηση πελατών, ανυπομονούμε να έρθεις στην ομάδα μας.

Ο ρόλος:

Η επίτευξη των στόχων της εταιρίας, η αποτελεσματική λειτουργία του καταστήματος, καθώς επίσης η διοίκηση, εκπαίδευση και ανάπτυξη της ομάδας των συμβούλων πωλήσεων. Διαφυλάττει και προάγει την εικόνα και το κύρος της εταιρίας στην αγορά έχοντας πελατοκεντρική στάση.

Τα καθήκοντά του Υπευθύνου:

  • Διατηρεί και παρακινεί μια θετική ομάδα πωλήσεων για την επίτευξη στόχων των πωλήσεων μέσω της επικοινωνίας, των κινήτρων και των αξιολογήσεων.
  • Κανονίζει εβδομαδιαίες «συναντήσεις» με ολόκληρη την ομάδα πωλήσεων για να συζητούνται τα τρέχοντα θέματα, η καλύτερη πώληση ανά κατηγορία και ο στόχος πωλήσεων.
  • Εντοπίζει και υποδεικνύει εκπαιδευτικές ανάγκες ομάδας και ανά εργαζόμενο. Φροντίζει για την εκπαίδευση των νέων συναδέλφων.
  • Επιβλέπει την καθαριότητα του καταστήματος, τα αποθέματα, καθώς και την τήρηση των κανόνων ενδυμασίας και μακιγιάζ.
  • Έχει άριστη γνώση των τεχνικών χαρακτηριστικών και ιδιοτήτων των προϊόντων της εταιρίας και ενημερώνεται συνεχώς για αλλαγές – προσθήκες αυτών, τις οποίες και επικοινωνεί και στην ομάδα του.
  • Εκτελεί και επιβλέπει προωθητικές ενέργειες και ειδικά γεγονότα.
  • Ενισχύει την κατευθυντήρια οδηγία του merchandising μέσω σωστής ευθυγράμμισης και ομαδοποίησης των προϊόντων και επάρκεια tester.
  • Διαχειρίζεται παράπονα και ενστάσεις πελατών σε 2ο επίπεδο μετά την προσπάθεια διαχείρισής τους από σύμβουλο πωλήσεων.
  • Διαβεβαιώνει τη σωστή εξυπηρέτηση πελατών μέσω της χρήσης κάρτας πελατολογίου.
  • Διασφαλίζει, ότι τα χρήματα από τις εισπράξεις μετρητών κατατίθενται τακτικά και οι αναφορές υποβάλλονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές της εταιρίας.
  • Αναλαμβάνει τις διαδικασίες ανοίγματος/κλεισίματος καταστήματος (ταμειακά, κλείδωμα καταστήματος).
  • Είναι υπεύθυνος/η για την απογραφή της αποθήκης του καταστήματος, καθώς και για την κατάρτιση-επιτήρηση ωραρίου, ρεπό, αδειών και ασθενειών.
  • Συντονίζει και συμμετέχει, όπου απαιτείται, σε εργασίες καταστήματος (ελλείψεις, παραγγελίες, παραλαβές, τοποθέτηση προϊόντων στα ράφια, καθαριότητα).

Απαραίτητα προσόντα:

  • Σπουδές αισθητικής, make-up artist ή διοίκησης επιχειρήσεων.
  • Εμπειρία σε αντίστοιχη θέση υπεύθυνου καταστήματος τουλάχιστον για 2 χρόνια.
  • Πολύ καλή γνώση αγγλικών.
  • Άριστη γνώση Η/Υ (MS OFFICE – ERP).
  • Εμπορικός τρόπος σκέψης, πελατοκεντρική αντίληψη και ικανότητα επίτευξης στόχων πωλήσεων.
  • Άριστες δεξιότητες γραπτής και προφορικής επικοινωνίας.
  • Ισχυρές δεξιότητες ηγεσίας και διαχείρισης με ικανότητα παρακίνησης του προσωπικού.
  • Άτομο εμπιστοσύνης και εχεμύθειας.
  • Δυνατότητα απασχόλησης κάτω από συνθήκες πίεσης και δύσκολα ωράρια.

ΒΡΕΙΤΕ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΔΩ

Λοιπά:

  • Δυνατότητα μετακίνησης σε άλλο κατάστημα ανάλογα με τις ανάγκες που προκύψουν.
  • Εναλλασσόμενο ωράριο εργασίας σε βάρδιες και κυλιόμενο ρεπό (συνεχές ή διακεκομμένο ωράριο εργασίας).

Οι παροχές μας:

  • Συμμετοχή στο πρόγραμμα bonus πωλήσεων, επιπλέον του σταθερού μισθού
  • Συμμετοχή στο ομαδικό πρόγραμμα πρόσθετης ιδιωτικής ασφάλειας υγείας και ζωής
  • Δυνατότητες επαγγελματικής εξέλιξης σε μια συνεχώς αναπτυσσόμενη επιχείρηση
  • Εκπτώσεις προσωπικού στα προϊόντα μας

[Για να στείλετε το βιογραφικό σας, κάντε κλικ εδώ.]

ΒΡΕΙΤΕ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΔΩ