Kατάστημα λιανικής πώλησης στο χώρο των καλλυντικών και ομορφιάς στο κέντρο της Θεσσαλονίκης ενδιαφέρεται να προσλάβει:

Υπεύθυνη Καταστήματος Λιανικής

Αρμοδιότητες:

•       Εξασφάλιση της εύρυθμης λειτουργίας του καταστήματος.
•       Επίτευξη των οικονομικών στόχων του καταστήματος.
•       Οργάνωση, συντονισμός και διαχείριση τμήματος ταμείου, υποδοχής, επιστροφής προϊόντων και τηλεφωνικού κέντρου.
•       Φροντίδα για την τήρηση των διαδικασιών και τη βελτιστοποίηση των αποτελεσμάτων αυτών.
•       Συντονισμός των εργαζομένων του καταστήματος (βάρδιες, ωράρια, εκπαίδευση, κλπ).
•       Εξασφάλιση της ποιοτικής εξυπηρέτησης πελατών.
•       Υπευθυνότητα για παρακολούθηση αποθέματος και ανεφοδιασμού.
•       Μέλος της Διοικητικής ομάδας του καταστήματος με πλήρη ρόλο σε αρμοδιότητες υπευθύνου υπηρεσίας καταστήματος, σχεδιασμού στόχων και προϋπολογισμού, αξιολόγησης αναγκών και διαχείριση πόρων (ανθρώπινων πόρων, κεφαλαίων και προϊόντων)
•       Ευχάριστη προσωπικότητα με ταλέντο στην πώληση & ενδιαφέρον για το χώρο της ομορφιάς και μόδας.

Προσόντα:
•       Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ
•       Τουλάχιστον 3ετή εμπειρία σε Διοικητική θέση σε τμήμα εξυπηρέτησης πελατών σε καταστήματα λιανεμπορίου.
•       Πολύ καλή γνώση Αγγλικών.
•       Πολύ καλή γνώση Η/Υ.
•       Ομαδικό πνεύμα και άνεση στις επαγγελματικές σχέσεις.
•       Ευελιξία και ικανότητα διαχείρισης προβλημάτων
•       Ικανότητα επικοινωνίας και προσανατολισμός στον πελάτη.
•       Υπευθυνότητα και συνέπεια.
•       Ικανότητα προγραμματισμού και οργάνωσης.
•       Άριστες διοικητικές ικανότητες με προσανατολισμό στο αποτέλεσμα.
•       Ευελιξία στο ωράριο εργασίας.
•       Δυναμική προσωπικότητα και ευχέρεια στην επικοινωνία.

Παρακαλούμε αποστείλατε Βιογραφικό Σημείωμα επισυνάπτοντας πρόσφατή σας φωτογραφία στο vpanagiotis7@gmail.com


ΒΡΕΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΔΩ

Πηγή: ageliesergasias.gr

Δείτε εδώ και άλλες αγγελίες με επιλογές από Χρυσή Ευκαιρία, aggeliopolis, Skywalker, kariera κ.α.