Kατάστημα λιανικής πώλησης στο χώρο των καλλυντικών και ομορφιάς στο κέντρο της Θεσσαλονίκης ενδιαφέρεται να προσλάβει:
Υπεύθυνη Καταστήματος Λιανικής
Αρμοδιότητες:
• Εξασφάλιση της εύρυθμης λειτουργίας του καταστήματος.
• Επίτευξη των οικονομικών στόχων του καταστήματος.
• Οργάνωση, συντονισμός και διαχείριση τμήματος ταμείου, υποδοχής, επιστροφής προϊόντων και τηλεφωνικού κέντρου.
• Φροντίδα για την τήρηση των διαδικασιών και τη βελτιστοποίηση των αποτελεσμάτων αυτών.
• Συντονισμός των εργαζομένων του καταστήματος (βάρδιες, ωράρια, εκπαίδευση, κλπ).
• Εξασφάλιση της ποιοτικής εξυπηρέτησης πελατών.
• Υπευθυνότητα για παρακολούθηση αποθέματος και ανεφοδιασμού.
• Μέλος της Διοικητικής ομάδας του καταστήματος με πλήρη ρόλο σε αρμοδιότητες υπευθύνου υπηρεσίας καταστήματος, σχεδιασμού στόχων και προϋπολογισμού, αξιολόγησης αναγκών και διαχείριση πόρων (ανθρώπινων πόρων, κεφαλαίων και προϊόντων)
• Ευχάριστη προσωπικότητα με ταλέντο στην πώληση & ενδιαφέρον για το χώρο της ομορφιάς και μόδας.
Προσόντα:
• Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ
• Τουλάχιστον 3ετή εμπειρία σε Διοικητική θέση σε τμήμα εξυπηρέτησης πελατών σε καταστήματα λιανεμπορίου.
• Πολύ καλή γνώση Αγγλικών.
• Πολύ καλή γνώση Η/Υ.
• Ομαδικό πνεύμα και άνεση στις επαγγελματικές σχέσεις.
• Ευελιξία και ικανότητα διαχείρισης προβλημάτων
• Ικανότητα επικοινωνίας και προσανατολισμός στον πελάτη.
• Υπευθυνότητα και συνέπεια.
• Ικανότητα προγραμματισμού και οργάνωσης.
• Άριστες διοικητικές ικανότητες με προσανατολισμό στο αποτέλεσμα.
• Ευελιξία στο ωράριο εργασίας.
• Δυναμική προσωπικότητα και ευχέρεια στην επικοινωνία.
Παρακαλούμε αποστείλατε Βιογραφικό Σημείωμα επισυνάπτοντας πρόσφατή σας φωτογραφία στο vpanagiotis7@gmail.com
ΒΡΕΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΔΩ
Πηγή: ageliesergasias.gr