Το Mediterranean College αναζητά να προσλάβει:
Υπάλληλο Γραμματείας Εκπαιδευτικού Οργανισμού
Κύριες αρμοδιότητες
- Υποδοχή και εξυπηρέτηση φοιτητών, καθηγητών και υπαλλήλων
- Διαχείριση της διοικητικής και γραμματειακής υποστήριξης των εκπαιδευτικών προγραμμάτων
- Παρακολούθηση και καταγραφή των οικονομικών θεμάτων των φοιτητών (νέες εγγραφές και συμβάσεις, πληρωμές διδάκτρων)
- Eξυπηρέτηση φοιτητών σχετικά με θέματα ενημέρωσης υπολοίπων και συμφωνιών
- Διαχείριση ταμείου, καταγραφή εξόδων και παρακολούθηση προμηθευτών
- Συντονισμός υπηρεσιών καθαριότητας και συντήρησης κτιρίου
- Συνεργασία με άλλα τμήματα και διεκπεραίωση σχετικών εργασιών
Ωράριο: Καθημερινή (Δευτέρα έως Παρασκευή), οκτάωρη πρωινή (9.00-17.00) ή ενδιάμεση (13.00 – 21.00) απασχόληση.
Απαραίτητα προσόντα
- Προϋπηρεσία τουλάχιστον 2 ετών σε αντίστοιχη θέση (διοικητικών/ οικονομικών καθηκόντων)
- Πανεπιστημιακό πτυχίο
- Άριστη γνώστη αγγλικών (προφορικά και γραπτά)
- Πολύ καλός χειρισμός Η/Υ (MS Office)
Απαραίτητα χαρακτηριστικά:
- Ικανότητα αποτελεσματικής και γρήγορης επίλυσης θεμάτων
- Επικοινωνιακές και οργανωτικές δεξιότητες
- Επιμελημένη εμφάνιση
Το κολλέγιο προσφέρει:
- εκπαίδευση για τη θέση εργασίας
- ευχάριστο, δημιουργικό εργασιακό περιβάλλον
- ευκαιρίες προσωπικής και επαγγελματικής ανάπτυξης
Περιοχή: ΓΛΥΦΑΔΑ
Πληροφορίες εδώ
50 θέσεις εργασίας και με καλούς μισθούς