Office with white collar workers working on computers

Το Mediterranean College αναζητά να προσλάβει:

Υπάλληλο Γραμματείας Εκπαιδευτικού Οργανισμού

Κύριες αρμοδιότητες

  • Υποδοχή και εξυπηρέτηση φοιτητών, καθηγητών και υπαλλήλων
  • Διαχείριση της διοικητικής και γραμματειακής υποστήριξης των εκπαιδευτικών προγραμμάτων
  • Παρακολούθηση και καταγραφή των οικονομικών θεμάτων των φοιτητών (νέες εγγραφές και συμβάσεις, πληρωμές διδάκτρων)
  • Eξυπηρέτηση φοιτητών σχετικά με θέματα ενημέρωσης υπολοίπων και συμφωνιών
  • Διαχείριση ταμείου, καταγραφή εξόδων και παρακολούθηση προμηθευτών
  • Συντονισμός υπηρεσιών καθαριότητας και συντήρησης κτιρίου
  • Συνεργασία με άλλα τμήματα και διεκπεραίωση σχετικών εργασιών

Ωράριο: Καθημερινή (Δευτέρα έως Παρασκευή), οκτάωρη πρωινή (9.00-17.00) ή ενδιάμεση (13.00 – 21.00) απασχόληση.

Απαραίτητα προσόντα

  • Προϋπηρεσία τουλάχιστον 2 ετών σε αντίστοιχη θέση (διοικητικών/ οικονομικών καθηκόντων)
  • Πανεπιστημιακό πτυχίο
  • Άριστη γνώστη αγγλικών (προφορικά και γραπτά)
  • Πολύ καλός χειρισμός Η/Υ (MS Office)

Απαραίτητα χαρακτηριστικά:

  • Ικανότητα αποτελεσματικής και γρήγορης επίλυσης θεμάτων
  • Επικοινωνιακές και οργανωτικές δεξιότητες
  • Επιμελημένη εμφάνιση

Το κολλέγιο προσφέρει:

  • εκπαίδευση για τη θέση εργασίας
  • ευχάριστο, δημιουργικό εργασιακό περιβάλλον
  • ευκαιρίες προσωπικής και επαγγελματικής ανάπτυξης

Περιοχή: ΓΛΥΦΑΔΑ

Πληροφορίες εδώ

50 θέσεις εργασίας και με καλούς μισθούς