Η Praktiker Hellas αποτελεί ένα one-stop-shop για όλες τις ανάγκες του σπιτιού και του κήπου, προσφέροντας σε όλους μας μοναδικές εμπειρίες αγορών, για κάθε μικρή ή μεγάλη μας αλλαγή. Με την ομάδα των 1.400 εργαζομένων μας, το πανελλαδικό δίκτυο καταστημάτων 17 καταστημάτων μας , το e-shop και το εξειδικευμένο τμήμα b2b εργαζόμαστε καθημερινά για να προσφέρουμε ολοκληρωμένες υπηρεσίες και λύσεις σε περισσότερους από 6.000.000 πελάτες μας ετησίως.
Αναζητούμε τον/την κατάλληλο/η υποψήφιο/α που θα καλύψει θέση Υπαλλήλου Γραμματείας
Αρμοδιότητες:
- Διαχείριση τηλεφωνικών κλήσεων, ηλεκτρονικών μηνυμάτων και αλληλογραφίας.
- Διαχείριση των καθημερινών γραφειοκρατικών λειτουργιών του γραφείου του Προϊσταμένου.
- Οργάνωση και συντονισμός συναντήσεων, ημερολογίου και ταξιδιών του Προϊσταμένου.
- Επικοινωνία και διαχείριση σχέσεων με συνεργάτες, πελάτες και άλλους ενδιαφερόμενους.
- Εκτέλεση διαφόρων διοικητικών καθηκόντων που σχετίζονται με τη θέση
Απαιτήσεις
- Πτυχίο στη Διοίκηση Επιχειρήσεων, Γραμματειακές Σπουδές ή συναφές πεδίο.
- Άριστη γνώση των εργαλείων Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint).
- Οργανωτικότητα, μεθοδικότητα και προσοχή στη λεπτομέρεια.
- Ικανότητα διαχείρισης ευαίσθητων δεδομένων και πληροφοριών.
- Ικανότητα διαχείρισης πολλαπλών καθηκόντων και προτεραιοτήτων.
Παροχές
- Ικανοποιητικές αποδοχές.
- Πρόγραμμα ιδιωτικής νοσοκομειακής κάλυψης και εκπτώσεις προσωπικού.
- Σύγχρονο και δυναμικό περιβάλλον εργασίας.
- Συνεχής εκπαίδευση.
- Ευκαιρίες εξέλιξης και ανάπτυξης.
ΠΕΡΙΟΧΗ: Για τα Κεντρικά Γραφεία της Praktiker στον Ταύρο Αττικής.
Πληροφορίες εδώ