Η Praktiker Hellas αποτελεί ένα one-stop-shop για όλες τις ανάγκες του σπιτιού και του κήπου, προσφέροντας σε όλους μας μοναδικές εμπειρίες αγορών, για κάθε μικρή ή μεγάλη μας αλλαγή. Με την ομάδα των 1.400 εργαζομένων μας, το πανελλαδικό δίκτυο καταστημάτων 17 καταστημάτων μας , το e-shop και το εξειδικευμένο τμήμα b2b εργαζόμαστε καθημερινά για να προσφέρουμε ολοκληρωμένες υπηρεσίες και λύσεις σε περισσότερους από 6.000.000 πελάτες μας ετησίως.

Αναζητούμε τον/την κατάλληλο/η υποψήφιο/α που θα καλύψει θέση Υπαλλήλου Γραμματείας 

Αρμοδιότητες:

  • Διαχείριση τηλεφωνικών κλήσεων, ηλεκτρονικών μηνυμάτων και αλληλογραφίας.
  • Διαχείριση των καθημερινών γραφειοκρατικών λειτουργιών του γραφείου του Προϊσταμένου.
  • Οργάνωση και συντονισμός συναντήσεων, ημερολογίου και ταξιδιών του Προϊσταμένου.
  • Επικοινωνία και διαχείριση σχέσεων με συνεργάτες, πελάτες και άλλους ενδιαφερόμενους.
  • Εκτέλεση διαφόρων διοικητικών καθηκόντων που σχετίζονται με τη θέση

Απαιτήσεις

  • Πτυχίο στη Διοίκηση Επιχειρήσεων, Γραμματειακές Σπουδές ή συναφές πεδίο.
  • Άριστη γνώση των εργαλείων Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint).
  • Οργανωτικότητα, μεθοδικότητα και προσοχή στη λεπτομέρεια.
  • Ικανότητα διαχείρισης ευαίσθητων δεδομένων και πληροφοριών.
  • Ικανότητα διαχείρισης πολλαπλών καθηκόντων και προτεραιοτήτων.

Παροχές

  • Ικανοποιητικές αποδοχές.
  • Πρόγραμμα ιδιωτικής νοσοκομειακής κάλυψης και εκπτώσεις προσωπικού.
  • Σύγχρονο και δυναμικό περιβάλλον εργασίας.
  • Συνεχής εκπαίδευση.
  • Ευκαιρίες εξέλιξης και ανάπτυξης.

ΠΕΡΙΟΧΗ: Για τα Κεντρικά Γραφεία της Praktiker στον Ταύρο Αττικής.

Πληροφορίες εδώ

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΚΑΙ ΆΛΛΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ ΚΑΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΓΡΑΦΕΙΟΥ