ΕΤΑΙΡΕΙΑ επιχειρηματικών κέντρων ζητά υπάλληλο υπεύθυνο -η για το γραφείο Αμαρουσίου ηλικίας ως 40 ετών.
Προσόντα:
- Προϋπηρεσία στην εξυπηρέτηση πελατών τουλάχιστον 4 έτη
- Οργανωτικές ικανότητες και δυνατότητα ανταπόκρισης σε multitasks συνθήκες εργασίας
- Καλή γνώση ηλεκτρονικών υπολογιστών (Office)
- Γνώση αγγλικών (πτυχίο τουλάχιστον Lower)
- Ολοκληρωμένες σπουδές μέσης εκπαίδευσης (επιθυμητή ανώτερη)
Προσωπικότητα:
- Ευχάριστη προσωπικότητα
- Ήθος και υπευθυνότητα
- Ανάληψη πρωτοβουλίας και ικανότητα επίλυσης προβλημάτων
Παροχές από την εταιρεία:
- Σταθερές αποδοχές
- Συνεχόμενη εκπαίδευση από καταρτισμένα και έμπειρα στελέχη της αγοράς
- Δημιουργικό και ευχάριστο περιβάλλον
- Άμεση πρόσληψη
Δυνατότητες επαγγελματικής εξέλιξης σε ένα δυναμικά αναπτυσσόμενο και ανθρώπινο περιβάλλον εργασίας
, μερική απασχόληση, αορίστου χρόνου, 07:00-24:00
Πληροφορίες εδώ
Δείτε εδώ και άλλες αγγελίες με επιλογές από Χρυσή Ευκαιρία, Skywalker, Kariera, Jobfind κ.α.