ΕΤΑΙΡΕΙΑ επιχειρηματικών κέντρων ζητά υπάλληλο υπεύθυνο -η για το γραφείο Αμαρουσίου ηλικίας ως 40 ετών.

Προσόντα:

  1.  Προϋπηρεσία στην εξυπηρέτηση πελατών τουλάχιστον 4 έτη
  2.  Οργανωτικές ικανότητες και δυνατότητα ανταπόκρισης σε multitasks συνθήκες εργασίας
  3.  Καλή γνώση ηλεκτρονικών υπολογιστών (Office)
  4.  Γνώση αγγλικών (πτυχίο τουλάχιστον Lower)
  5.  Ολοκληρωμένες σπουδές μέσης εκπαίδευσης (επιθυμητή ανώτερη)

Προσωπικότητα:

  1.  Ευχάριστη προσωπικότητα
  2.  Ήθος και υπευθυνότητα
  3.  Ανάληψη πρωτοβουλίας και ικανότητα επίλυσης προβλημάτων

Παροχές από την εταιρεία:

  1.  Σταθερές αποδοχές
  2.  Συνεχόμενη εκπαίδευση από καταρτισμένα και έμπειρα στελέχη της αγοράς
  3.  Δημιουργικό και ευχάριστο περιβάλλον
  4.  Άμεση πρόσληψη

Δυνατότητες επαγγελματικής εξέλιξης σε ένα δυναμικά αναπτυσσόμενο και ανθρώπινο περιβάλλον εργασίας

, μερική απασχόληση, αορίστου χρόνου, 07:00-24:00

Πληροφορίες εδώ

Δείτε εδώ και άλλες αγγελίες με επιλογές από Χρυσή Ευκαιρία, Skywalker, Kariera, Jobfind κ.α.