H Alfa Expo αναζητά υποψήφια/ο για την κάλυψη της θέσης
Υπαλλήλου Γραμματειακής Υποστήριξης / Back Office Πωλήσεων
Αρμοδιότητες
- Γραμματειακή υποστήριξη
- Αιτήσεις προσφορών που αφορούν εκτυπώσεις, μεταφορικές εταιρίες, ενοικιάσεις αυτοκινήτων, ξενοδοχεία, εισιτήρια αεροπορικά και καραβιού κ.λπ.
- Ενημέρωση για την πορεία των αιτημάτων
- Καταχώριση, επεξεργασία και ενημέρωση δεδομένων πελατών και επισκεπτών
- Ανανέωση λίστας πελατών
- Εύρεση νέου πελατολογίου
- Επικοινωνία με πελάτες κατόπιν συμφωνίας με τον αρμόδιο πωλητή
- Γραμματειακή υποστήριξη σε στελέχη της εταιρίας (αλληλογραφία, διαχείριση κλήσεων, μεταφράσεις στην αγγλική γλώσσα κ.λπ.)
- Διαχείριση παραπόνων
- Απασχόληση στη διοργάνωση εκθέσεων (γραφειοκρατικά κ.λπ.) – παρουσία σε εκθέσεις της εταιρίας
- Απαιτείται ταξιδιωτική διάθεση για συμμετοχή σε εκθέσεις και διοργανώσεις που αφορούν την επιχείρησή μας προκειμένου να εκτελείτε εκεί εργασίες σχετικές με το αντικείμενο.
- Καταγραφή αναγκών και παραγγελίες για τις ανάγκες του γραφείου
Απαραίτητα προσόντα
- Πτυχίο ΑΕΙ Διοίκησης Επιχειρήσεων, Οικονομικών Επιστημών ή σχετικού πεδίου
- Προϋπηρεσία τουλάχιστον 2 ετών σε παρόμοια θέση
- Άριστη γνώση χειρισμού Η/Υ, MS Office (Word, Excel κ.λπ.) και iOS
- Άριστη γνώση αγγλικής γλώσσας
- Ομαδικότητα και διάθεση για συνεργασία
- Επικοινωνιακές δεξιότητες
- Αποφασιστικότητα
- Δημιουργικότητα και νέες ιδέες
- Δίπλωμα οδήγησης
- Εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις για τους άνδρες υποψηφίους
Παροχές
- Πλήρης απασχόληση
- Δυνατότητες επαγγελματικής εξέλιξης και ανάπτυξης
ΠΕΡΙΟΧΗ: ΝΕΑ ΙΩΝΙΑ