Υπάλληλος Γραφείου / Dispo Planner

Η Intertruck LTD προσφέρει τις υψηλού επιπέδου υπηρεσίες του σε όλη την Ευρώπη μέσω δικτύου υποκαταστημάτων  της σε κομβικά σημεία του Ευρωπαϊκού χάρτη.

Η σταθερά ανοδική πορεία της εταιρείας καθώς και οι αυξανόμενες απαιτήσεις των πελατών της, ενίσχυσαν τη φιλοσοφία της για επένδυση στο ανθρώπινο δυναμικό της και στελέχωση σημαντικής θέσης στην ομάδα του γραφείου της στην Θεσσαλονίκη.

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΘΕΣΗΣ

  • Ημερήσιο πλάνο συντονισμού παραγγελιών & αυτ/των
  • Καθημερινή επικοινωνία με τα γραφεία του υπόλοιπου ομίλου και με τα κέντρα Logistics
  • Eπικοινωνία με πελάτες και αποστολή προσφορών
  • Αποδοχή παραγγελιών και παρακολούθηση πορείας τους
  • Καταχώρηση δυνητικών προσφορών, αποστολών, εντολών

ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ

  • Εμπειρία σε αντίστοιχη θέση για τουλάχιστον 3 έτη
  • Άριστη γνώση Αγγλικών, κάθε επιπλέον ξένη γλώσσα θα εκτιμηθεί αναλόγως
  • Άριστη γνώση χειρισμού Η/Υ καθώς και IT προγραμμάτων
  • Εμπειρία σε ERP software
  • Προσαρμοστικότητα σε συνθήκες πίεσης χρόνου & αποτελεσματικότητα στην αντιμετώπιση προβλημάτων
  • Επαγγελματική παρουσία και συμπεριφορά
  • Ομαδικό πνεύμα

ΠΑΡΟΧΕΣ

  • Πλήρη απασχόληση
  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
  • Ευχάριστο και φιλικό περιβάλλον εργασίας
  • Δυνατότητες εξέλιξης
  • Διαρρκής εκπαίδευση

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΟΠΩΣ ΑΠΟΣΤΕΙΛΑΤΕ ΤΑ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΑ
ΣΑΣ ΣΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ:
[Για να στείλετε βιογραφικό κάντε κλικ εδώ]

ΠΗΓΗ

Δείτε και άλλες αγγελίες εργασίας για τη Θεσσαλονίκη ΕΔΩ