Υπάλληλος back office

Βασικές Αρμοδιότητες

  •  Καταχώρηση, επεξεργασία και ενημέρωση δεδομένων  πελατών και λογαριασμών
  •  Αρχειοθέτηση εγγράφων
  •  Ψηφιοποίηση πληροφοριών και στοιχείων ώστε να είναι προσβάσιμα από τα υπόλοιπα τμήματα της εταιρίας
  •  Υποστήριξη στη διεκπεραίωση των καθημερινών λειτουργιών του γραφείου
  • Γραμματειακή υποστήριξη σε στελέχη της εταιρείας (αλληλογραφία, διαχείριση κλήσεων κ.ά.)

Απαραίτητα προσόντα

  • Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση back office, data entry ή γραμματειακής υποστήριξης
  • Άριστη γνώση MS Office
  • Καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας
  • Εμπειρία σε καθήκοντα διοικητικής υποστήριξης
  • Ταχύτητα και ακρίβεια στην πληκτρολόγηση
  • Οργανωτικές δεξιότητες
  • Εχεμύθεια

Πληροφορίες ΕΔΩ

Δείτε εδώ και άλλες αγγελίες με επιλογές από Χρυσή Ευκαιρία, Skywalker, Kariera, Jobfind κ.α.