Η DOCA είναι μια ελληνική εταιρεία που δραστηριοποιείται επιτυχώς στη βιομηχανία της μόδας από το 1989. Δημιουργεί και προσφέρει in-house σχεδιασμένες ολοκληρωμένες συλλογές αποτελούμενες από γυναικείες τσάντες, ρούχα, παπούτσια, κοσμήματα και αξεσουάρ.

Θέλεις να γίνεις και εσύ μέλος της ομάδας μας ; Αναζητούμε υπάλληλο γραφείου – διαχειρίστρια/-στης E – SHOP για πλήρη απασχόληση στα κεντρικά γραφεία της.

Αρμοδιότητες

  • Ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών και δημιουργία σχέσης εμπιστοσύνης μαζί τους
  • Διαχείριση e -shop
  • Διαχείριση ιστοσελίδας
  • Τηλεφωνικές παραγγελίες, τιμολόγηση, περίγραφες προϊόντων, αρχειοθέτηση

Απαραίτητα Προσόντα

  • Προηγούμενη εργασιακή εμπειρία τουλάχιστον 2 ετών στις πωλήσεις ειδών τσάντας, ένδυσης και υπόδησης
  • Άριστη χρήση Η/Υ
  • Πολύ καλή γνώση της Αγγλικής Γλώσσας και επιθυμητή τρίτη γλώσσα
  • Υπευθυνότητα και συνέπεια

Δεξιότητες

  • Επικοινωνιακές δεξιότητες
  • Ικανότητα πειθούς και διαπραγμάτευσης
  • Προσανατολισμός στην εξυπηρέτηση του πελάτη
  • Ευελιξία, Παρατηρητικότητα, Αντίληψη

Περιοχή: Ωραιόκαστρο Θεσσαλονίκης

Πληροφορίες εδώ

Δείτε εδώ και άλλες αγγελίες με επιλογές από Χρυσή Ευκαιρία, Skywalker, Kariera, Jobfind κ.α.