Η Force1 επιθυμεί να προσλάβει άτομο με:
άριστες επικοινωνιακές και οργανωτικές δεξιότητες, ευγένεια και συνέπεια για την τηλεφωνική εξυπηρέτηση των πελατών. Ψάχνουμε ανθρώπους που έχουν πελατοκεντρική προσέγγιση και ακολουθούν έναν εμπορικό τρόπο σκέψης, είναι επικοινωνιακοί, θετικοί, κοινωνικοί, πρόθυμοι να μάθουν, να προσαρμοστούν και είναι προσανατολισμένοι στη δράση. Διαθέτουν αυτοπεποίθηση και ευελιξία.
Εάν σου αρέσει να είσαι ο λόγος για έναν ακόμη ευτυχισμένο πελάτη, να λύνεις επιτυχώς προβλήματα, εάν ο τόνος της φωνής σου είναι ευχάριστος και η ομιλία σου κατανοητή, τότε αυτή η θέση είναι για εσένα.
Απαραίτητη η καλή γνώση Η/Υ.
Θα συνεκτιμηθεί ιδιαίτερα η εμπειρία σε τηλεφωνική εξυπηρέτηση.
Κύριες αρμοδιότητες :
Διαχείριση και ανταπόκριση εισερχόμενων κλήσεων
Διαχείριση voucher – Αποστολή των παραγγελιών
Εξυπηρέτηση υφιστάμενου πελατολογίου (παραγγελιοληψία)
Διάγνωση προβλημάτων των πελατών με στόχο την άμεση εξυπηρέτηση και επίλυσή τους
Πληροφορίες ΕΔΩ
Δείτε εδώ και άλλες αγγελίες με επιλογές από Χρυσή Ευκαιρία, Skywalker, Kariera, Jobfind κ.α.