Θέλετε να μάθετε τι κάνει το 80% των εργοδοτών προτού να σας καλέσουν για συνέντευξη;
Θέλετε να μάθετε τι κάνει το 80% των εργοδοτών προτού να σας καλέσουν για συνέντευξη; Σας τσεκάρουν στο Google.
Αν αυτό σας εκπλήσσει, τότε αυτό το άρθρο είναι ακριβώς αυτό που πρέπει να διαβάσετε. Στη σημερινή αγορά εργασίας, οι εργοδότες εκτιμούν τη διαφάνεια στις προσλήψεις, οπότε πρέπει να βεβαιωθείτε ότι η διαδικτυακή σας παρουσία είναι καθαρή και ειλικρινής.
Όταν οι εργοδότες σας τσεκάρουν στο Google, δεν το κάνουν για να βρουν σκοπίμως αρνητικά πράγματα. Θέλουν απλώς να γνωρίσουν τους αιτούντες ώστε να μπορούν καλύτερα να επιλέξουν υποψήφιους για συνέντευξη. Γι’ αυτό πρέπει να γνωρίζετε τα τέσσερα πράγματα που κοιτούν οι εργοδότες όταν σας τσεκάρουν στο Google:
1. Επαγγελματική φωτογραφία
Όποτε είναι δυνατόν, οι εργοδότες θέλουν να ξέρουν πώς μοιάζουν οι αιτούντες. Βεβαιωθείτε ότι έχετε μια επαγγελματική σας φωτογραφία στο διαδίκτυο και την ιστοσελίδα σας έτσι ώστε οι εργοδότες να μπορούν να σας δουν. Αυτό δε σημαίνει ότι η φωτογραφία πρέπει να έχει τραβηχτεί από επαγγελματία, αλλά θα πρέπει να είναι μια φωτογραφία με την επαγγελματική σας ενδυμασία και με καλό φωτισμό.
2. Το διαδικτυακό σας portfolio
Το επόμενο πράγμα που θέλουν να μάθουν οι εργοδότες είναι τί μέρος της εργασίας και των επιτευγμάτων σας μπορεί να αναζητηθεί στο διαδίκτυο. Ένα διαδικτυακό portfolio είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να επιδείξετε ότι περιγράφετε στο βιογραφικό σας και να οικοδομήσετε μια αξιόπιστη εικόνα για τον εαυτό σας ως κάποιον που αναζητά εργασία. Με αυτό τον τρόπο, οι εργοδότες θα έχουν μια καλύτερη ιδέα για το τί έχετε καταφέρει και τί θα μπορούσατε να προσφέρετε στην επιχείρηση μόλις προσληφθείτε.
3. Το μέγεθος του ψηφιακού σας αποτυπώματος
Οι εργοδότες θέλουν να ξέρουν πώς παρουσιάζετε τον εαυτό σας και πώς αλληλεπιδράτε με άλλους στο διαδίκτυο. Η έρευνα δείχνει ότι το 96% των εργοδοτών χρησιμοποιεί το LinkedIn για την αναζήτηση υποψηφίων. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να έχετε ένα πλήρες προφίλ στο LinkedIn εκτός των άλλων κοινωνικών δικτύων που χρησιμοποιείτε. Αν δεν έχετε αυτά τα διαδικτυακά προφίλ, τότε ενδέχεται να περάσετε απαρατήρητοι όταν αναζητούν άτομα για εργασία στο αντικείμενό σας.
4. Το χαρακτήρα και τη συμπεριφορά σας
Οι εργοδότες θέλουν να ξέρουν όχι μόνο τα προσόντα σας για τη θέση, αλλά επίσης πώς θα ταιριάξετε με την ομάδα. Οι εργοδότες ελέγχουν τους υποψηφίους για να αξιολογήσουν τις προσωπικότητες και τη συμπεριφορά τους στο διαδίκτυο. Θα ελέγξουν συχνά για να διαπιστώσουν εάν λέτε κακά λόγια για τους προηγούμενους εργοδότες ή τους συναδέλφους σας και το είδος του περιεχομένου που μοιράζεστε.
Εν κατακλείδι – οι εργοδότες θέλουν να αξιολογήσουν την αξιοπιστία σας
Ο σκοπός του ελέγχου των υποψηφίων στο Google είναι να μάθουν αν όντως είστε ο επαγγελματίας που λέτε ότι είστε στο βιογραφικό σας. Με την εξέταση των στοιχείων που αναφέρθηκαν παραπάνω, οι εργοδότες μπορούν να μάθουν αν είστε καλός υποψήφιος για την εταιρεία τους. Επιπλέον, όσο περισσότερο νοιάζεστε για τη διαδικτυακή σας παρουσία και φήμη, τόσο πιο πιθανό είναι να σας καλέσουν για συνέντευξη, όταν κάποιος εργοδότης ελέγξει το όνομά σας στο Google.
Πηγή : www.fortunegreece.com