Θέσεις εργασίας στον όμιλο PEPSICO

 

Ο όμιλος PEPSICO στην Ελλάδα αντιπροσωπεύεται από την TASTY FOODS, στον τομέα παραγωγής και πώλησης Snacks & την PepsiCo-HBH στα μη αλκοολούχα ποτά αντίστοιχα.Στην TASTY FOODS ζητάμε να καλύψουμε τη θέση του/της:

 

Πωλητής/τρια Ν. Πρέβεζας – Αρτας τοποθεσίες: GR Κατηγορίες: Sales

Για την προώθηση των προϊόντων της στα μικρά σημεία πώλησης στους Νομούς Πρέβεζας – Αρτας

Προσόντα

  • Εμπειρία στις πωλήσεις Καταναλωτικών Προϊόντων
  • Απολυτήριο Λυκείου ή πτυχίο Ανώτερης εκπαίδευσης
  • Ανεπτυγμένη ικανότητα επικοινωνίας & διαπραγμάτευσης, εργατικότητα, συνέπεια, επαγγελματισμό
  • Δίπλωμα οδήγησης αυτοκινήτου
  • Για του άντρες υποψηφίους εκπληρωμένες οι στρατιωτικές υποχρεώσεις
  • Μόνιμη κατοικία στον Νομό Πρέβεζας ή Ιωαννίνων ή Αρτας

Job Ref: 108503BR

Πωλητής/τρια Παραδοσιακής αγοράς Σερρών – Κιλκίς τοποθεσίες: GR Κατηγορίες: Sales

Για την προώθηση των προϊόντων της στα σημεία πώλησης της παραδοσιακής αγοράς στους Νομούς: Σερρών – Κιλκίς

Προσόντα

  • Εμπειρία στις πωλήσεις Καταναλωτικών Προϊόντων
  • Απολυτήριο Λυκείου ή πτυχίο Ανώτερης εκπαίδευσης
  • Ανεπτυγμένη ικανότητα επικοινωνίας & διαπραγμάτευσης, εργατικότητα, συνέπεια, επαγγελματισμό
  • Δίπλωμα οδήγησης αυτοκινήτου
  • Για του άντρες υποψηφίους εκπληρωμένες οι στρατιωτικές υποχρεώσεις
  • Μόνιμη κατοικία στον Νομό Σερρών

Job Ref: 108500BR

Service Desk Agentτοποθεσίες: GR Κατηγορίες: IT and Internet

Scope of the role is 1st level support for Applications and End User computing and Network in Greece.

Supports Service Desk Lead on achieving User Support that meets SLA agreed with IT Customers. Monitors the quality of end user support services (Applications Help Desk, Desktop Computing). Reviews the main issues of the Site assigned, in order to support in incidents resolution and act as a liaison between 2nd level support teams and Service Desk Team. Responsible for the daily communication to the end user of the main changes done in the PepsiCo’s production environments.

  • Bachelor’s degree and/or equivalent training, education and experience
  • 1-2 years experience in a HelpDesk/Customer Service Agent position.
  • Strong written and verbal communication skills
  • Fluency in English is required to interact with Regional teams and other country teams.
  • Process Oriented as the implementation of the Service Desk tool will require high understanding and reinforcement of the ITIL processes
  • Very Good technical knowledge and skills
  • Military obligations fulfilled

Job Ref: 109499BR

Δείτε όλες τις θέσεις εδω και κάντε αίτηση εδω (πηγή) ΒΡΕΣ ΔΟΥΛΕΙΑ μέσα από εκατοντάδες αγγελίες εργασίας ΕΔΩ  Δείτε εδώ και άλλες αγγελίες με επιλογές από Χρυσή Ευκαιρία, aggeliopolis, Skywalker, kariera κ.α.